اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

افتتاح 2 واحد گلخانه‎ای در دهه مبارک فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: در دهه مبارک فجر دو واحد گلخانه‎ای در شهرستان تنگستان افتتاح می‎شود.

افتتاح 2 واحد گلخانه‎ای در دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در حاشیه بازدید از واحد گلخانه‎ای روستای کناری محمود احمدی اظهار داشت: این دو واحد گلخانه‎ای با مساحت 1.5 هکتار سطح زیر کشت با اعتباری بیش از 400 میلیون تومان در روستای محمود احمدی از توابع بخش مرکزی تنگستان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در این واحدهای گلخانه‎ای، تولید محصولاتی نظیر خیار، گوجه‌فرنگی و فلفل دلمه پیش‌بینی شده است و اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبارات توسعه بخش کشاورزی تامین می‎شود.

جعفری‌نسب اضافه کرد: سالانه بیش از 10 هزار و 60 تن خیار، گوجه‌فرنگی  و فلفل‌دلمه از 14 واحد گلخانه‎ای در تنگستان تولید و  روانه  بازار مصرف  می‎ شود.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه دو واحد گلخانه‎ای دیگر در ایام الله دهه  فجر افتتاح می‎شود، افزود: هم اکنون 14 واحد گلخانه‎ای در تنگستان با مساحت 58 هزار و 900 مترمربع زیرمحصولات کشاورزی است.

وی یادآور شد: در این واحدهای گلخانه‎ای خیار، گوجه فرنگی و فلفل‌دلمه تولید می‎شود که زمینه اشتغال 70 نفر در این بخش را فراهم کرده است.

جعفری‌نسب گفت: حمایت از بخش کشاورزی به منظور خودکفایی در این بخش از مهمترین رویکردهای کاری دولت است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: اشتغال با محوریت بخش کشاورزی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشاورزی در این شهرستان مدنظر است و باید نظر افراد جویای کار را به فرصت‌های موجود جلب کرد.

وی  تاکید کرد: بخش کشاورزی محور توسعه پایدار به شمار می‎رود و بیشترین سهم در ایجاد اشتغال را به خود اختصاص داده است.

فرماندار تنگستان خواستار به کارگیری روش‌های نوین کشاورزی و زراعت برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‎های موجود در شهرستان تنگستان شد.

انتهای پیام/66007/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول