اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین گردان‌های عاشورای جیرفت

گردان 210 عاشورای جبالبارز برتر شد

خبرگزاری فارس: گردان 210 عاشورای جبالبارز در بین گردان‌های عاشورا در شهرستان جیرفت رتبه اول را کسب کرد.

گردان 210 عاشورای جبالبارز برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علیرضا حسام‌عارفی فرمانده گردان 210 عاشورای جبالبارز در این زمینه اظهار داشت: این گردان از نوع «الف» است و در فراخوانی اخیر در جبالبارز و همزمان با سایر گردان‌های عاشورا شهرستان جیرفت توانست رتبه اول را در شهرستان جیرفت در بین گردان‌های عاشورا از آن خود کرده و گردان برتر شناخته شود.

وی این موفقیت را مرهون لطف خداوند و حضور پرشور و حماسی بسیجیان گردان 210 عاشورا دانست که نشان‌دهنده ولایتمداری عشق به نظام و انقلاب و پایبندی به ارزش‌ها است.

حسام‌عارفی تصریح کرد: امروز به یمن رهبری پیامبرگونه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نقش این شجره طیبه در حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و عزت و سربلندی آن بر احدی از دوست و دشمن پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: حضور پر صلابت و پرتوان بسیجیان در عرصه‌های مختلف انقلاب و مقابله با تهدیدات دشمنان بسیج را همچون خورشیدی در خیل عاشقان و پاسداران انقلاب و نظام قرار داده است.

حسام‌عارفی با بیان اینکه بسیج میعادگاه عاشقان و دلاوران مخلصی است که جام عشق را به یک جرعه سرکشیده و در دفاع از حریم ولایت و تحقق حکومت عدل علوی هیچ ترسی به خود راه نداده‌اند، افزود: بسیجی بودن اجر مجاهدان مؤمن و مخلصی است که نه به صرف اراده خویش بلکه با عنایت و خواست الهی به این مدرسه عشق و معراج‌گاه اندیشه پاک اسلامی راه یافته‌اند.

انتهای پیام/2655/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول