اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته وقف

نمایشگاه «همه واقف باشیم» در امامزادگان خوزستان برپا شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان از برپایی نمایشگاه «همه واقف باشیم» به‌مناسبت فرا رسیدن هفته وقف در امامزادگان استان خبر داد.

نمایشگاه «همه واقف باشیم» در امامزادگان خوزستان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خوزستان، حجت‌الاسلام سیدعلی میرمحمدی اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها بازتاب عملکرد ادارات شهرستانی در واحدهای اوقافی، بقاع، فرهنگی و ارائه بسته‌های فرهنگی به مخاطبان، حضور کارشناسان مجرب ادارات شهرستان‌ها در ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» به‌منظور پاسخگویی به مراجعان و معرفی موقوفات شهرستان‌ها و فواید نیات آن‌ها و نیازهای وقفی شهرستان‌ها به صورت‌های گوناگون قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند در ایام هفته وقف 21 تا 27 دی‌ماه به امامزادگان استان خوزستان مراجعه کنند.

میرمحمدی همچنین عنوان کرد: در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و نهادینه کردن این سنت حسنه نشست تخصصی وقف و بسیجیان سرافراز و سپاهیان سلحشور در خوزستان با حضور تعدادی از فرماندهان سلحشور سپاه و بسیج نواحی استان در محل این اداره کل برگزار می‌شود.

*برپایی نمایشگاه اوقاف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در ادامه اظهار داشت: در این مجموعه نمایشگاهی، مطالبی چون وقف؛ وقف قرآن کم است، غرفه بلوتوث محصولات فرهنگی، غرفه دروازه‌ای رو به بهشت، غرفه‌های عملکرد شهرستان‌ها و معاونت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه، غرفه قرآن کهنه با قرآن نو، غرفه نسخ خطی قرآن، غرفه قرآنی و...قرار گرفته است.

میرمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این سری نمایشگاهی می‌توانند در ایام هفته وقف 21 تا 27 دی‌ماه به محل نمایشگاه واقع در صحن حضرت علی‌بن مهزیار مراجعه کنند.

انتهای پیام/72006/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول