اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شطرنج قزوین خبر داد

توقف تیم شطرنج بانک ملت در مصاف با تیم امیر بهادر

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شطرنج استان قزوین از توقف تیم صدرنشین رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان مقابل تیم امیر بهادر خبر داد.

توقف تیم شطرنج بانک ملت در مصاف با تیم امیر بهادر

فرهاد کربلایی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در هفته هشتم رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان تیم صدرنشین بانک ملت مقابل تیم امیر بهادر قرار گرفت که در پایان با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

وی افزود: البته با این تساوی هیچگونه خللی در صدرنشینی تیم بانک ملت قزوین به وجود نیامد و این تیم همچنان با 28 امتیاز صدرنشینی خود را در این لیگ تداوم بخشید.

وی  عنوان کرد: در دیگر دیدار مهم این مسابقات تیم پردیور تیم دوم جدول رده‌بندی با نتیجه چهار بر صفر از سد امید قزوین گذشت و با کسب 5/27 امتیاز همچنان در مکان دوم جدول ایستاد.

کربلایی‌صادقی ادامه داد: همچنین تیم جاده ابریشم نیز در رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان با نتیجه چهار بر صفر از سد تیم امید تفکر بهتر گذشت و در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دبیر هیئت شطرنج استان تصریح کرد: در سایر دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان نیز تیم شطرنج پیشکسوتان و هیئت شطرنج بویین زهرا با نتیجه 5/3 بر نیم به ترتیب مقابل تیم‌های هیئت شطرنج محمدیه و شکوفه‌های قزوین عبور کردند و تیم نظام مهندسی قزوین هم با نتیجه چهار بر صفر تیم آینده‌سازان تفکر بهتر را شکست داد.

وی یادآور شد: در دیگر دیدارهای باقیمانده این رقابت‌ها نیز مصاف تیم‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با نوجوانان تفکر بهتر با حساب 2 بر 2 به پایان رسید وتیم اندیشه هم با نتیجه 2 بر صفر از سد هیئت شطرنج الوند عبور کرد.

کربلایی‌صادقی افزود: رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان با توجه به حضور شطرنج‌بازان مطرح استان که در کشور دارای عناوین خوبی هستند و به نوعی در جدول فدراسیون شطرنج کشورمان از ریتینگ بالایی برخوردارند، در سطح بالایی برگزار می‌شود که این نشان از آمادگی شطرنج‌بازان استان قزوین است.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری لیگ به طور حتم می‌تواند کمک شایانی در راستای رشد و ارتقای شطرنج استان داشته باشد، ابراز داشت: ورزشکاران استان بدون شک در طول برگزاری مسابقات لیگ می‌توانند با شناخت نقاط ضعف و قوت خود در آینده‌ای نزدیک در بالاترین سطح مسابقات کشوری با آمادگی بالایی به مصاف رقیبان قدرتمند خود بروند.

دبیر هیئت شطرنج استان قزوین گفت: در لیگ شطرنج باشگاه‌های استان 16 تیم حضور دارند که به نوعی این تعداد تیم با توجه به شطرنج‌بازان خود که نزدیک 100 ورزشکار را تشکیل می‌دهند، توانسته‌اند در بالا بردن سطح برگزاری این مسابقات نقش مهمی را ایفا کنند.

وی عنوان کرد: رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان با برنامه‌ریزی خوبی جمعه‌های هر هفته برگزار می‌شود که این امر نشان از برنامه‌ریزی مناسب این هیئت ورزشی در تدارک برگزاری این مسابقات دارد.

انتهای پیام/77004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول