اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حسینی در تذکر شفاهی

شبهه‌افکنان خود جزو کسانی بودند که انتخابات‌ متعدد را برگزار کرده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده قزوین در مجلس خطاب به کسانی که در فضای انتخاباتی شبهات را مطرح می‌کنند، گفت: شبهه‌افکنان خودشان جزو کسانی بودند که انتخابات‌ متعدد را برگزار کردند.

شبهه‌افکنان خود جزو کسانی بودند که انتخابات‌ متعدد را برگزار کرده‌اند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در سه بند تذکراتی را به مسئولان اجرایی کشور داد.

وی در تذکر خود به وزیر کشور اظهار داشت: چرا مدیرکل امور مجلس آن وزارتخانه مطالب نماینده مجلس را به خلاف گزارش می‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در تذکری دیگر خطاب به استاندار قزوین افزود: همان ‌طور که مجمع نمایندگان قزوین در روز گذشته تذکر دادند، چرا از فرهیختگان و نیروهای بومی در مدیریت‌ها استفاده نمی‌کنید؟

حسینی در تذکر سوم خود خطاب به برخی از نمایندگان و دلسوخته‌گان خاطرنشان کرد: نمایندگان و دلسوخته‌گان خدمات نظام را به خاطر مخالفت با بعضی از مسئولان زیر سؤال نبرند.

ور در ادامه ضمن حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم گفت: ایشان فرمودند آن کسانی که راجع به انتخابات توصیه‌هایی می‌کنند، حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند، دائما نگویند انتخابات باید آزاد باشد، از اول انقلاب سی و چند انتخابات داشتیم، کدامش آزاد نبوده است؟ ما از صحبت‌های ایشان حمایت می‌کنیم و خطاب به کسانی که این شبهات را مطرح می‌کنند می‌گوییم که شما خودتان جزو کسانی بودید که انتخابات‌ متعدد را برگزار کردید، آیا آزادی نبود؟ آیا شفاف نبود؟ آیا قانونی نبود؟ چرا این‌گونه سخن می‌گویید که در جامعه شبهه ایجاد شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول