اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌ها

سوگواره عکس عاشورایی منوجان پایان یافت

خبرگزاری فارس: نخستین سوگواره عکس عاشورایی شهرستان منوجان با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

سوگواره عکس عاشورایی منوجان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، آیین اختتامیه نخستین سوگواره عکس عاشورایی این شهرستان با حضور معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و جمعی از مسئولان محلی در محل سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهرستان منوجان برگزار شد.

حسن کوه‌پیما رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان در این آیین هدف از اجرای سوگواره عکس عاشورایی را احیای فرهنگ عاشورا، ایثار و شهادت دانست و به بیان گزارشی از نحوه اجرای سوگواره عکس عاشورایی در این شهرستان پرداخت.

وی افزود: تعداد120 اثر از هنرمندان این شهرستان تحویل دبیرخانه جشنواره شد که از این تعداد 40 اثر برگزیده کمیته داوران در معرض دید عموم به مدت یک هفته قرار گرفت و سپس در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه به نمایش گذاشته شد.

وی بیان کرد: استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه صورت گرفت و امیدواریم سال آینده بتوانیم سوگواره را باشکوه‌تر و با حضور بیشتر جوانان و هنرمندان این شهرستان اجرا کنیم.

به گزارش فارس، در پایان به مهدی اعتمادی، محمدحسین سالاری، حمید سالاری، اسماء سمندری و جواد سهرابی برگزیدگان جشنواره لوح تقدیر و هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/80006/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول