اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) هندیجان:

عاشورا در هندیجان روایت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) هندیجان گفت: نمایشگاه لاله‌های عاشورایی با بازسازی صحنه‌هایی از حرکت امام‌حسین (ع) از مکه تا کوفه و رخدادهایی که در کربلا اتفاق افتاده را روایت کرده و به نمایش می‌گذارد.

عاشورا در هندیجان روایت می‌شود

فاطمه رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: به‌مناسبت ماه محرم و صفر فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) شهرستان، برنامه‌های مطلوب و متعددی را در دستور کار خود قرار داده و اجرایی کرد.

وی افزود: در همین راستا با پریایی نمایشگاهی در رابطه با حادثه تاریخی و حماسه بزرگ کربلا به نوعی رویدادهای این قیام به تصویر کشیده می‌شود.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) هندیجان عنوان کرد: این نمایشگاه با بازسازی صحنه‌هایی از حرکت امام‌حسین (ع) از مکه تا کوفه و رخدادهایی که در کربلا اتفاق افتاده به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه حاصل دو ماه تلاش شبانه‌روزی بسیجیان و اعضای شجره طیبه صالحین این پایگاه است.

رضایی خاطرنشان کرد: نمایشگاه لاله‌های عاشورایی برای نخستین‌‌بار در سطح شهرستان با حضور مسئولان محلی افتتاح شده و آماده برای حضور علاقه‌مندان و دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت است.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) هندیجان با اشاره به محل برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاه مذکور در سالن ورزشی المپیک واقع در هندیجان جنوبی شهرک شهید باهنر راه‌اندازی شده است.

انتهای‌پیام/72001/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول