اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار صومعه‌سرا خبر داد

فعالیت 152 تاکسی شهری در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: شهردار صومعه‌سرا از فعالیت 152 تاکسی درون شهری برای جابه‌جایی مسافر در این شهر خبر داد.

فعالیت 152 تاکسی شهری در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حسین احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، صومعه‌سرا را دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استفاده نشده بسیاری دانست و اظهار کرد: استفاده بهینه از این قابلیت‌ها جایگاه کنونی صومعه‌سرا را ارتقا می‌بخشد.

وی با اشاره به مصوبه جلسه‌های قبلی شورای ترافیک صومعه‌سرا، تصریح کرد: انتقال خودروهای مسافری خیابان جعفری صومعه‌سرا به جایگاه ترمینال مسافری غرب یکی از این مصوبه‌های مهم بود.

شهردار صومعه‌سرا با بیان اینکه برای اجرای این مصوبه پس از گذشت ماه‌ها از تصویب آن هنوز اقدام قاطع و مناسبی نشده است، متذکر شد: این خودروهای مسافری بیش از 30 سال سابقه خدمت دارند که جابه‌جایی آنها اقدامی مشکل است.

وی، وجود برخی مشکلات در حوزه رانندگان ترمینال مسافری غرب صومعه‌سرا را اصلی‌ترین دلایل تمایل نداشتن رانندگان باقی‌مانده در خیابان جعفری برای انتقال به این ترمینال عنوان کرد و افزود: نداشتن کارت تردد در فضای داخل شهری یکی از این دلایل است.

احمدی با بیان اینکه در گذشته رانندگان مسافری 70 مسیر صومعه‌سرا با مشکل تردد مواجه بودند، متذکر شد: اکنون برای تمام رانندگان این مسیرها به غیر از رانندگان حاضر و فعال در ترمینال مسافری غرب صومعه‌سرا کارت تردد داخل شهری صادر شده است.

وی از فعالیت 152 تاکسی داخل شهری برای جابه‌جایی مسافر در صومعه‌سرا خبر داد و بیان کرد: ساماندهی دوسوم از تاکسی‌های صومعه‌سرا در حیطه وظایف شهرداری این شهر است.

شهردار صومعه‌سرا با اشاره به نارضایتی و مشکل رانندگان در ترمینال مسافری غرب این شهرستان، اذعان کرد: با توجه به تصمیم درست و سازنده شورای ترافیک و برنامه‌ریزی مناسب امید به برطرف کردن برخی از مشکلات این رانندگان داریم.

وی اضافه کرد: 80 دستگاه وسیله نقلیه مسافری ساماندهی شده و بالغ بر 70 دستگاه خودروی پلاک عمومی در صومعه‌سرا وجود دارد.

احمدی به فعال نبودن پارک آموزش ترافیکی داخل در پارک ترافیکی صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: صومعه‌سرا نخستین شهرستان دارای پارک ترافیکی در استان است که به دلیل کمبود امکانات به بهره‌برداری کامل نرسیده است.

به گزارش فارس، تعدادی از رانندگان فعال در ترمینال مسافری غرب صومعه‌سرا در جلسه مذکور به ایراد مشکلات حوزه فعالیتی خود پرداختند که ارائه راهکار نهایی و بررسی کامل مشکل مسافران ترمینال مذکور به برگزاری جلسه شورای ترافیک در 10 روز آینده موکول شد.

همچنین در جلسه مذکور به وسایل نقلیه مسافری بخش تولمات صومعه‌سرا شش ماه فرصت داده شد تا نسبت به تغییر پلاک وسیله نقلیه خود از «ت» به «ع» اقدام کنند.

ا‌نتهای پیام/84003/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول