اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آستارا خبر داد

جمع‌آوری 150 تابلوی آژانس تاکسی غیرمجاز در آستارا

خبرگزاری فارس: شهردار آستارا از جمع‌آوری 150 تابلوی آژانس تاکسی تلفنی غیرمجاز با هماهنگی پلیس راهور در این شهر خبر داد.

جمع‌آوری 150 تابلوی آژانس تاکسی غیرمجاز در آستارا

علی کوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با بیان اینکه تمام رانندگان تاکسی تلفنی‌های باید مجوز قانونی برای فعالیت داشته باشند اظهار کرد: در اجرای ماده 9 قانون حمل‌ و نقل و مدیریت مصرف سوخت و ماده 32 قانون راهنمایی و رانندگی باید تمام رانندگان آژانس‌ها مجوز فعالیت را دریافت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت داشتن مجوز فعالیت آژانس‌های تاکسی در آستارا افزود: در غیر این ‌صورت با هماهنگی پلیس راهور از فعالیت آنها جلوگیری و طبق قانون با آنها برخورد می‌شود.

شهردار آستارا اضافه کرد: مدیران آژانس‌های تاکسی موظف هستند رانندگان فعال واجد شرایط را برای فعالیت قانونی و دریافت کارت آژانس به شهرداری معرفی کنند.

وی با اشاره به نظارت بر فعالیت و نرخ‌های دریافتی توسط رانندگان تاکسیرانی و آژانس‌های تاکسی تلفنی در سطح شهر، اذعان کرد: نرخ‌های جابه‌جایی مسافران هر سال با تصویب شورای اسلامی شهر آستارا به رانندگان ابلاغ می‌شود که آنها نیز موظف به رعایت آن بوده و در غیر این صورت طبق قانون با آنها برخورد می‌شود.

این مسئول ادامه داد: تمام آژانس‌های تاکسی تلفنی برای تردد در شهر باید علایم مشخص متعلق به آژانس و نام آژانس محل فعالیت خود را نصب کنند.

وی، نداشتن کارت فعالیت رانندگی آژانس، رانندگی با گواهینامه ب یک، اخذ نکردن گواهی صلاحیت از ناجا، نداشتن علایم و سرگردانی در خیابان بدون تماس تلفنی را از جمله موارد تخلفات آژانس‌های تاکسی عنوان کرد.

به گزارش فارس، شهر آستارا دارای 43 واحد فعال تاکسی تلفنی است که بیش از یک‌هزار راننده در آنها مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/84002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول