اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره باشگاه نفت آبادان در گفتگو با فارس:

اعتراض رویانیان بجا نیست/ از دقیقه 80 به دروازه‌‎بان ما توهین کردند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی و در روز بازی با پرسپولیس از دقیقه 80 به دروازه‌بان پرسپولیس توهین کردند.

اعتراض رویانیان بجا نیست/ از دقیقه 80 به دروازه‌‎بان ما توهین کردند

غلامحسین ناصر گودرزی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: آلفردو کاسیمیرو در نشست خبری پیش از دیدار هیچ اشاره‌ای به موضوع داوری نداشته و اعتراض مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان وارد نیست.

وی در همین خصوص اضافه کرد: به اعتقاد من داور دیدار با پرسپولیس قضاوت خوبی داشته و رویانیان به دلیل صرف هزینه‌های بسیار و نتیجه نگرفتن تیمش به دنبال ایجاد توجیه است.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به اعتراض مدیرعامل پرسپولیس به نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل صنعت نفت آبادان افزود: اگر قرار باشد تیم ما به خاطر گناه مرتکب نشده سرمربی جریمه شود باشگاه پرسپولیس باید به خاطر توهین تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی به دروازه‌بان تیم ما که از دقیقه هشتاد شروع شد؛ مجازات شود.

وی خاطرنشان کرد: این شرایط که همه تیم‌ها دو مرحله در جام حذفی به میدان رفته و پرسپولیس تنها یک مرحله به میدان می‌رود نابرابر بوده و بقیه تیم‌ها به این موضوع حق اعتراض دارند.

گودرزی در ادامه گفتگو با فارس تصریح کرد: در حالی باید روز بیستم در اصفهان و در جام حذفی با سپاهان دیدار کنیم که پنج روز قبل از آن در لیگ برتر مقابل فجرسپاسی و بیست و چهارم در تهران با نفت به میدان می‌رویم که این برنامه‌ریزی به هیچ عنوان به سود صنعت نفت نیست.

وی اضافه کرد: درخواست رسمی خود را برای تغییر برنامه‌ بازی  صنعت نفت در جام حذفی به سازمان لیگ ارسال کرده و امیدوار هستیم که مساعدت و تجدید نظر لازم در این خصوص صورت گیرد.

انتهای پیام/2329/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول