اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه نفت آبادان اعلام کرد

6 بازیکن طلایی در لیست آبادانی‌ها / کعبی نفتی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: حسین کعبی، مهدی کیانی، علی عساکره، سیامک سرلک، هادی رمضانی و هوگو ماچادو شش بازیکن جدید نفت آبادان در نیم فصل دوم هستند.

6 بازیکن طلایی در لیست آبادانی‌ها / کعبی نفتی شد

خلیل صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات نیم فصل، بر اساس لیستی که آلفردو کاسیمیرو سرمربی تیم به ما داد اقدام به جذب بازیکن کردیم.

وی افزود: البته جذب بازیکن در نیم فصل مشکلات خاص خود را دارد چراکه هیچ باشگاهی حاضر نیست بازیکن ستاره خود را آزاد کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: با این وجود و با توجه به نیاز تیم در پست‌های مختلف سعی کردیم تا بهترین انتخاب را داشته باشم.

صالحی تصریح کرد: بر این اساس شش بازیکن در نیم فصل به جمع طلایی‌پوشان آبادانی اضافه شدند و می‌توانند نفت آبادان را در ادامه رقابت‌های لیگ همراهی کنند.

وی ادامه داد: حسین کعبی، مهدی کیانی، علی عساکره، سیامک سرلک، هادی رمضانی و هوگو ماچادو شش بازیکن جدید نفت آبادان در نیم فصل دوم هستند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: همچنین در حال رایزنی با یک مدافع نیز هستیم که در صورت نهایی شدن، قرارداد این بازیکن نیز منعقد می‌شود.

صالحی افزود: این بازیکن مدافع تیم ملی لبنان است و یکی از بازیکنان ثابت این تیم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: پس از بازی با پرسپولیس می‌توانیم دو بازیکن آزاد دیگر را جذب کنیم که احتمالاً یکی از آنها همین مدافع لبنانی خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پایان گفت: سعی ما در گزینش بازیکنان جدید رفع مشکلات تیم و همچنین باز شدن دست سرمربی در انتخاب 11 بازیکنان خود در بازی‌های حساس پیش‌رو در نیم فصل دوم است.

انتهای‌پیام/72008/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول