اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

با دو پیروزی خانگی به حاشیه امنیت می‌رسیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با کسب دو پیروزی خانگی مقابل ملوان و شهیدسپاسی می‌توانیم به حاشیه امنیت دست پیدا کنیم.

با دو پیروزی خانگی به حاشیه امنیت می‌رسیم

سعید سلامات امروز در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به چند بازی اخیر و کسب نتایج مناسب، وضعیت روحی بازیکنان به مقدار قابل توجهی بهبود پیدا کرده است.

وی از دیدار تیمش مقابل ملوان بندرانزلی گفت و افزود: امیدوار هستم که در این بازی نیز مثل بازی مقابل پرسپولیس کاری کنیم که هواداران تیم صنعت نفت خوشحال به منازل‌شان بروند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: اگر در دو بازی خانگی بعدی خود در برابر ملوان بندرانزلی و شهید سپاسی شیراز برنده از میدان خارج شویم با کسب 18 امتیاز در حاشیه امنیت خوبی قرار می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تمرین‌های بسیار خوب تیم در روزهای اخیر و روحیه بالای بازیکنان با حمایت تماشاگران آبادانی می‌توانیم به راحتی از سد ملوان بندر انزلی بگذریم.

سلامات از بازیکنان غایب تیم فوتبال صنعت نفت در مصاف با ملوان گفت و تصریح کرد: رضا خالقی‌فر که سه اخطاره است و قطعاً به بازی فردا نمی‌رسد، سیامک سرلک آماده حضور در ترکیب نیست و حضور حسین بغلانی در زمین نیز به خاطر سرماخوردگی این بازیکن مشخص نشده است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت 15 روز دهم دی ماه در ورزشگاه تختی آبادان با ملوان انزلی دیدار می‌کند.

نماینده آبادان در لیگ برتر در آخرین دیدار خود در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر دو پرسپولیس تهران را متوقف کرد.

انتهای پیام/2329/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول