اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌دیدار اعضای خانه مطبوعات لرستان با حجت‌الاسلام میرعمادی

خبرگزاری فارس: اعضای خانه مطبوعات لرستان با نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار کردند.

‌دیدار اعضای خانه مطبوعات لرستان با حجت‌الاسلام میرعمادی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از دبیرخانه خانه مطبوعات لرستان، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در این دیدار گفت: نقش رسانه‌ها و مطبوعات لرستان در پیشبرد اهداف حوزه فرهنگ استان بسیار موثر و تاثیرگذار بوده به طوری که رسانه‌های گروهی استان در این زمینه تلاش‌های فراوانی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی افزود: به همین منظور مسائل فرهنگی استان در بخش‌های مختلف در تریبون نماز جمعه و شورای اداری لرستان مطرح شد، تا از این طریق بتوان نسبت به برخی از مسائل و مشکلات این حوزه اقدام کرد.

وی تصریح کرد: مطبوعات و نشریات استان لرستان با تلاش‌های خود در چند سال اخیر موجب پیشرفت و توسعه همه‌جانبه استان شده‌اند که این تلاش آنان بسیار قابل تقدیر است.

امام جمعه خرم‌آباد ابراز امیدواری کرد: با اقدامات موثری که در عرصه مطبوعات لرستان صورت گرفته بتوانیم همچنان شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه استان در بخش فرهنگی باشیم.

در این دیدار اعضای خانه مطبوعات لرستان به خاطر پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به حوزه مطبوعات، مطرح کردن این مسائل در تریبون نماز جمعه و درخواست از دستگاه‌های اجرایی به منظور حمایت بیشتر از نشریات و مطبوعات استان تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/2304/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول