اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سرای روزنامه‌نگاران استان لرستان مطرح کرد

ارتقای سطح علمی و کیفی مطبوعات هدف سرای روزنامه‌نگاران

خبرگزاری فارس: مسئول سرای روزنامه‌نگاران استان لرستان گفت: هدف سرای روزنامه‌نگاران ارتقای سطح علمی و کیفی مطبوعات است.

ارتقای سطح علمی و کیفی مطبوعات هدف سرای روزنامه‌نگاران

عزت درگاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: سرای روزنامه‌نگاران استان اهدافی را دنبال می‌کند که مطمئناً در جهت آسایش، رفاه و همچنین ارتقای سطح علمی و کیفی مطبوعات و روزنامه‌نگاران استان است.

وی افزود: سرای روزنامه‌نگاران کشور در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه 1390 به همت و تلاش مجدانه و پیگیری محمد محمدزاده معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف ایجاد فضایی برای گسترش ارتباطات، تعاملات و نشست‌های خانواده بزرگ اطلاع‌رسانی کشور آغاز به کار کرد و با تلاش و پیگیری‌های مجید امرایی مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران کشور و همکاران وی و همچنین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سرای روزنامه‌نگاران استان به عنوان چهارمین سرا در کشور گشایش یافته است.

درگاهی اظهار داشت: تشکیل باشگاه‌های تخصصی با استفاده از ظرفیت دنیای مجازی (سایت سرای روزنامه‌نگاران) برای اهالی رسانه، تلاش در مسیر تشکیل تعاونی مسکن و مصرف روزنامه‌نگاران، صدور کارت عضویت برای روزنامه‌نگاران و خبرنگاران بر اساس معرفی‌نامه از رسانه متبوع در جهت ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و رفاهی نظیر پذیرایی به دو صورت رایگان و با تخفیف، امکان استفاده از تسهیلات عضویت در مجموعه‌های تفریحی، ورزشی و هنری و عضویت در کتابخانه ملی بر اساس تفاهم‌نامه‌های منعقده، همکاری و کمک به برپایی کارگاه‌های تخصص و آموزشی و نشست‌های تخصصی با حضور استادان علم ارتباطات و روزنامه‌‌نگاران شاخص و با سابقه مطبوعاتی، تلاش در مسیر برپایی آزمون‌های تخصصی تعیین سطح علمی اعضا، صدور گواهی‌های معتبر از دیگر اهداف سرای روزنامه نگاران استان است.

مسئول سرای روزنامه‌نگاران لرستان خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های آموزشی برگزار شده در آینده، کارگاه آموزشی ویراستاری است که به‌زودی اطلاعیه‌های مربوط به آن و نحوه شرکت و ثبت‌نام از طرق مختلف به اطلاع روزنامه‌نگاران می‌رسد.

وی افزود: ثبت‌نام و عضویت روزنامه‌نگاران آغاز شده است و این عزیزان می‌توانند با مراجعه به این سرا و ارائه مدارک لازم نسبت به ثبت عضویت خود اقدام کنند.

انتهای‌پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول