اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران مشخص شد

خبرگزاری فارس: اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران در رده‌های رئیس، نایب رئیس و..... مشخص شدند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران مشخص شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آخرین جلسه هیئت مدیره دور چهارم خانه مطبوعات مازندران و نخستین نشست معارفه دوره پنجم این تشکل صنفی با حضور اعضای دوره قبل و حال حاضر در محل خانه مطبوعات مازندران برگزار شد.

در این جلسه که تمام اعضای دور قبل و جدید به اتفاق بازرس خانه مطبوعات مازندران حضور داشتند، رستم دهقان رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران در دور چهارم با گزارشی کوتاه از عملکرد دور چهارم هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران حفظ وحدت همراه با صمیمیت را از اعضای جدید خواستار شد.

وی با تاکید بر اینکه عده‌ای در دور چهارم سعی داشتند رویکرد خانه مطبوعات را به سمت اهداف سیاسی ببرند از اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران خواست فقط به امور صنفی اعضای خانه بپردازند.

به گزارش فارس، در ادامه نخستین جلسه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران، اعضای هیئت مدیره این خانه با برگزاری انتخابات درون سازمانی مشخص شدند.

پس از رأی‌گیری رضا برمکی به عنوان رئیس هیئت مدیره، سیده فاطمه درواری به عنوان نایب رئیس، فاطمه سلطانی به عنوان خزانه‌دار و جابر معافی نیز به عنوان مسئول روابط عمومی و سخنگوی خانه مطبوعات مازندران انتخاب شدند.

قرار است در جلسات آینده درباره انتخاب مدیر خانه مطبوعات مازندران در هیئت مدیره بحث شود.

به گزارش فارس، دیدار با آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران و حجت‌الاسلام ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برنامه‌های تا چند روز آینده اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران اعلام شد.

انتهای پیام/2296/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول