اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قیروکارزین:

بلوغ فکری بانوان ستودنی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قیروکارزین گفت: آمادگی و حضور پررنگ بانوان در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی و همچنین بلوغ فکری آنان در مواجهه با موضوعات مختلف جامعه و بصیرت آنان ستودنی است.

بلوغ فکری بانوان ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالرضا خاتمی بعد از ظهر امروز در همایش بصیرت و ولایت بانوان در این شهرستان اظهار داشت: مردم ما نشان داده‌اند که مردمی انقلابی و در خط ولایت و وفادار به امام و شهدا هستند و این در اجتماعات بانوان، آمادگی، حضور پررنگ و همچنین بلوغ فکری در مواجهه با موضوعات مختلف جامعه و بصیرت آنان، مشخص است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون و حتی پیش از آن دشمن تلاش‌های بسیاری را برای از پا در آوردن انقلاب و شکست حرکت امام خمینی (ره) انجام داده است چرا که انقلاب ما، اسلامی و خواسته‌های مردم دینی بود و براساس این ایدئولوژی و فرهنگ قیام خود را آغاز کردند.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین با بیان این که مردم در مسیری حرکت کردند که منتهی به حفظ ارزش‌های اسلامی ‌شد ابراز داشت: دشمن با وجود تمام شکست‌ها درک نکرده که امروز مردم حاضرند برای حفظ ارزش‌های اسلامی و مکتبی جان خود را فدا کنند چرا که در طول هشت سال دفاع مقدس با وجود تمام سختی‌ها آن را به خوبی نشان دادند.

این مقام مسئول با اشاره به شدت گرفتن فشارها و تحریم‌ها و تلاش دشمن در فرصت‌های مختلف برای اجرای توطئه‌های خود خاطرنشان کرد: دشمنان برنامه‌های خود را یکی پس از دیگری امتحان می‌کنند تا اثرگذاری آن را در راستای تضعیف انقلاب و نظام بسنجند چرا که واقف به شکست خود در جنگ سخت هشت ساله هستند در حالی که کشور در آن زمان از نظر نظامی در آمادگی نبود و امروز مقتدر و نیرومند است.

خاتمی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان از ولایتمداری آنان در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: زمانی انقلاب برای حفظ دین، قرآن و ارزش‌ها صورت می‌گیرد مردم نیز با آن همراه شده و خداوند نیز به وعده خود عمل کرده و از این نهضت حمایت می‌کند چرا که وعده خداوند حق است.

وی با اشاره به شکست دشمن در عرصه‌های مختلف از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیان داشت: توطئه‌های دشمن ادامه دارد و در صدد ایجاد انشقاق و تفرقه و وحدت‌شکنی در کشور و در میان مسئولان هستند و راه عبور از این گردنه‌ها و توطئه‌ها تبعیت از رهبری و حفظ یکپارچگی است.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین گفت: با وجود اتحاد در کشور دشمنان راه به جایی نمی‌برند از این رو می‌خواهند کشور را از درون با چالش روبه‌رو کنند کاری را که در فتنه 88 برنامه‌ریزی کرده و با طرح موضوع تقلب در انتخابات مسیر نقشه‌های پلید خود را با همراهی سران فتنه در پیش گرفتند.

خاتمی ادامه داد: با وجود اینکه قانون انتخابات در کشور مشخص و مدون است فتنه‌گران به آتش زدن پایگاه‌های بسیج، مغازه‌ها و توهین به عاشورای ابا عبدالله (ع) و امام و رهبری پرداخته و دشمن با همراهی و هدایت آنان و بسیج تمام رسانه‌های کفر به مقابله با انقلاب پرداخت و آنان را حمایت کردند اما به فرموده مقام معظم رهبری دست خدا را در حفظ این نظام دیدیم.

وی افزود: سابقه استکبار در لشکرکشی و تجاوز و کشتار در عراق و افغانستان و همچنین توسط ایادی آنان در سایر بلاد اسلامی بر همگان مشخص شده و عده‌ای نیز فریب استکبار را خورده و امروز دشمن خود مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته است.

خاتمی با بیان این که صاحب این انقلاب حضرت ولی عصر (عج) است ابراز داشت: مردم بصیر ما از مرد و زن در دوران غیبت گوش به فرمان رهبری در تمام صحنه‌ها حضور دارند و در گرد و غبار فتنه‌ها به رهبری لبیک گفته و بصیرت و دشمن‌شناسی خود را به تمام دشمنان و فتنه‌گران نشان داده‌اند و دشمنان را وادار به اعتراف به شکست کردند.

این مقام مسئول اضافه کرد: امروز دشمن در جنگ نرم  دیگری با تحریم‌های اقتصادی در مسیر فشار بر مردم و ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان حرکت می‌کند اما در این تحریم آنان نیز ضرر می‌کنند و گران شدن قیمت جهانی نفت تنها یک طرف ماجرا است.

وی ادامه داد: اگر مردم مقاومت و تحمل کرده و مانند روزهای سخت گذشته انقلاب صبر پیشه کنند و در خط ولایت باشند این فشارها را نیز پشت سر می‌گذاریم چرا که رهبری تمام نقشه‌های دشمن را حکیمانه نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/2448/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول