اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تجلیل از نخبگان حلقه‌های صالحین در نکا

خبرگزاری فارس: به همت بسیج علمی پژوهشی سپاه ناحیه نکا همایش تجلیل از نخبگان، دانشجویان و دانش‌آموزان برتر حلقه‌های صالحین در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

تجلیل از نخبگان حلقه‌های صالحین در نکا

اکبر خادمیان دبیر برگزاری این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا بیان داشت: جوانان ما به مدد انقلاب اسلامی خودباوری، تلاش، توسعه و پیشرفت را در رشته‌های مختلف علوم به دست آوردند که باید شکرگزار خداوند باشیم.

وی اظهار داشت: برنامه تجلیل از نخبگان مختلف علمی و پژوهشی در واقع تقویت خودباوری در نسل جوان و نوجوان است که امسال با برنامه‌ریزی مناسب توسط سپاه در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

خادمیان ادامه داد: خودباوری ملت ایران یکی از نتایج پیروزی انقلاب اسلامی و سه دهه عمر پر برکت آن است و این خودباوری باید با تقویت مناسب به ظهور برسد.

وی گفت: این همایش با هدف شناساندن نیروهای نخبه بسیجی و اعلام توانمندی نخبگان بسیجی برگزار می‌شود.

خادمیان یادآور شد: عصر حاضر عصر دانایی، اطلاعات و تولید دانش است و ما امیدواریم که جوانان این مرز و بوم بتوانند در این عرصه جایگاه کشور را به طور شایسته ارتقا دهند.

دبیر همایش تجلیل از نخبگان حلقه‌های صالحین در نکا ادامه داد: نظام آموزشی ما باید برای تعلیم و تربیت جوانان در عرصه رقابت جهانی علم و دانش برنامه‌ریزی مدون داشته باشد، چرا که رقابت‌های آینده جهانی است و نظام آموزشی ما باید در این راستا برنامه‌ریزی کند.

وی اضافه کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای آگاه‌سازی جوانان از تاریخ انقلاب است و باید امسال برنامه‌های دهه فجر با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگی دستگاه‌ها، اصناف و نهادهای مردمی با محتوایی زیبنده‌تر از سال‌های گذشته اجرا شود و در این راستا عجین کردن برنامه‌های دهه فجر با علم، دانش و فناوری می‌تواند در جهت افزایش تولید ملی مؤثر باشد.

خادمیان تاکید کرد: برنامه‌ریزی برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر باید به گونه‌ای باشد که زمینه برای آشنایی بهتر نسل جوان و نوجوان با انقلاب اسلامی و چگونگی شکل‌گیری نهضت امام خمینی (ره) شایسته‌تر از گذشته فراهم شود.

وی در مورد برنامه‌ریزی این همایش گفت: خوشبختانه برنامه‌ها و نشست با اعضای بسیج علمی پژوهشی برگزار شده و تاکنون کمیته‌های اطلاع‌رسانی و رسانه، کمیته پشتیبانی، کمیته مالی، کمیته نمایشگاه، کمیته تزئینات به تصویب رسیده است.

خادمیان افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد نمایشگاهی از دستاوردها و اختراعات نخبگان نکایی در موضوعات مختلف نیز در حاشیه برگزاری این همایش برگزار شود.

انتهای پیام/86002/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول