اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد:

استراتژی بانک‌ها تعطیلی کارخانه‌ها نباشد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از بانک‌ها انتظار می‌رود که در این جنگ نابرابر استراتژی خود را بر تعطیلی کارخانه‌ها نگذارند و با همه توان خود از بخش خصوصی و واحدهای تولیدی حمایت کنند.

استراتژی بانک‌ها تعطیلی کارخانه‌ها نباشد

جبار کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: اگر روزی در این مملکت جنگ توپ بود و تانک، امروز جنگ اقتصاد است و تولید و همه مسئولان باید با درک وضعیت کنونی به وظایف و نقش خود در این جنگ واقف باشند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که دشمن با همه توان کمر تولید را فشار می‌دهد، افزود: امروز کمک به خانواده‌های شهید و آزاده و رزمنده در جنگ توپ و تانک و کمک به فعالان اقتصادی در جنگ نابرابر کنونی به یک معنی است و این مهم باید درک شود.

این فعال بخش خصوصی در استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دولت بیش از هر کس دیگری باید به افرادی که در این جنگ اقتصادی خاکریزهای تولید و درآمد را خالی نمی‌کنند کمک کند و آنها را در این وادی تنها نگذارد.

وی با تأکید بر این‌که نباید تاوان هجمه همه جانبه دشمن به اقتصاد این مملکت را تنها بخش خصوصی بپردازد، تصریح کرد: از بانک‌ها انتظار می‌رود که در این جنگ نابرابر استراتژی خود را بر تعطیلی کارخانه‌ها نگذارند و با همه توان خود از بخش خصوصی و واحدهای تولیدی حمایت ‌کنند.

کیانی با اشاره به میزبانی اتاق بازرگانی این استان از مدیرعامل بانک توسعه صادرات در چند روز پیش، از مؤثر بودن این نشست گفت و بیان کرد: وقتی تولیدکننده و سرمایه‌گذار به دنبال سود هستند، لازم است در این وادی خارج از بروکراسی‌ها و کاغذبازی‌ها روند پرداخت تسهیلات به تولیدکننده شتاب گیرد تا توان دفاعی کشور در تحریم‌ها روز به روز بیشتر شود.

وی به یک مشکل اساسی بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: وقتی یک فعال اقتصادی ارز 100 تومانی دریافت می‌کند و امروز بخواهد آن را به قیمت مثلا یک هزار و 200 تومان برگشت بدهد امکان‌پذیر نیست و تولید با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که از راه توپ و تانک نمی‌تواند به جنگ ما بیاید از این رو تصمیم گرفته خاکریزهای تولید و اقتصاد را نابود کند ولی با هوشیاری و حمایت از بخش خصوصی این هدف محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/82005/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول