اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جودوی بانوان کشور

خراسان‌رضوی با کسب 2 مدال چهارم شد

خبرگزاری فارس: تیم جودوی بانوان خراسان‌رضوی با کسب دو مدال در رقابت‌های جودوی قهرمانی بانوان کشور به مقام چهارم رسید.

خراسان‌رضوی با کسب 2 مدال چهارم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اعظم عرب عمارلو؛ سرمربی تیم جودوی بانوان خراسان‌رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: تیم جودوی بانوان خراسان‌رضوی با کسب 2 مدال نقره دینا دهنوی جودوکار نیشابور در وزن 78- کیلوگرم و زهرا صادقی جودوکار چنارانی در وزن 63- کیلوگرم کار خود را با قرار گفتن در رده چهارم این رقابت‌ها به پایان رساند.

وی ضمن ابراز تأسف از عدم امکان استفاده از یکی از جودوکاران استان در این رقابت‌ها افزود: خدیجه حیدری‌نژاد، امید اول کسب مدال طلای وزن 57- کیلوگرم نیز به دلیل داشتن تنها 100گرم اضافه وزن از انجام مبارزات خود محروم شد و نتوانست همچون سال گذشته بار دیگر برای جودوی بانوان خراسان‌رضوی افتخاری به ارمغان بیاورد.

سرمربی تیم جودوی بانوان خراسان‌رضوی ضمن ابراز رضایت از کار تیمش در رقابت‌های جودو قهرمانی بزرگسالان کشور اظهار داشت: 4 جودوکار دیگر استان نیز با انجام مبارزات قدرتمندانه خود، هر کدام پس از کسب 3 پیروزی مقابل حریفان نهایتا در مبارزه چهارم با اختلاف ناچیز از حریفان روبرو شکست خوردند و از گردونه مسابقات خارج شدند.

وی ضمن تاکید بر انجام تمرینات منظم‌تر تیم جودو بانوان خراسان رضوی برای نتیجه‌گیری بهتر در رقابت‌های آینده، عنوان کرد: امسال بانوان جودوکار استان با تلاش و انگیزه بالایی که داشتند با کسب مقام چهارم مسابقات قهرمانی کشور نسبت به مقام هفتمی سال گذشته عملکرد بهتری را از خود نشان دادند.

عرب‌عمارلو به وجود استعدادهای بسیار در میان بانوان جودوکار استان به کمبود مربی در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: با ایجاد امکان حضور مربیان خوب استان در شهرستان‌ها و با بهره‌گیری از قهرمانان جودو بانوان خراسان‌رضوی، توانایی حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور را در صورت جذب حامی مالی خواهیم داشت.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول