اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایق‌رانی بابلسر:

قایقرانان بابلسری بیشترین مدال کشوری را در اختیار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایق‌رانی بابلسر گفت: قایقرانان بابلسر بیشترین مدال کشور را دارا هستند.

قایقرانان بابلسری بیشترین مدال کشوری را در اختیار دارند

فرامرز آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با بیان اینکه نخستین هیئت قایقرانی مازندران در بابلسر تشکیل شد، اظهار داشت: این هیئت از آذر 87 فعالیت خود را به طور گسترده آغاز کرد و با همت ورزشکاران این شهرستان توانست مدال‌های زیادی را کسب کند.

وی با بیان اینکه هیئت قایق‌رانی فعالیت گسترده‌ای برای استعدادیابی دانش‌آموزان در سطح مدارس انجام داده است، خاطر نشان کرد: برای فعالیت بیشتر و عملکرد بهتر، رشته‌های تحت پوشش کمیته‌های تخصصی پشتیبانی تشکیل و شروع به همکاری با این هیئت کردند.

رئیس هیئت قایق‌رانی بابلسر ادامه داد: به منظور آماده‌سازی ورزشکاران برای حضور در مسابقات تعداد 9 فروند قایق یک نفره، سه فروند قایق دو نفره کایاک، چهار فروند قایق چهار نفره کایاک و دو فروند قایق روئینگ از فدراسیون قایق‌رانی تحویل و جهت استفاده در اختیار ورزشکاران این هیئت قرار گرفته است.

آقایی افزود: در طول شش ماه نخست سال جاری این هیئت با شرکت در مسابقات آسیایی رشته روئینگ موفق به کسب یک مدال نقره و دو مدال برنز شد.

وی اضافه کرد: همچنین این هیئت در مسابقات کشوری در رشته آب‌های آرام موفق به کسب چهار مدال نقره و چهار مدال برنز و نیز در مسابقات جهانی کانو کانادایی پژمان دیوسالار موفق به کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز شد.

انتهای پیام/86010/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول