اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال نقره مسابقات غرب آسیا:

نتوانستم رکوردم را تکرار کنم/ از مدال نقره رضایت ندارم

خبرگزاری فارس: دارنده مدال نقره مسابقات دوومیدانی غرب آسیا گفت: به دلیل شرایط بد جوی نتوانستم رکورد شخصی خود را در بازی‌های غرب آسیا تکرار کنم و از کسب مدال نقره ناراضی هستم.

نتوانستم رکوردم را تکرار کنم/ از مدال نقره رضایت ندارم

عاطفه لایقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در بازی‌های غرب آسیا دومیدانی‌کاران ایرانی نتوانستند رکوردهای شخصی خود را تکرار کنند.

وی با بیان اینکه توقع داشته در این مسابقات به مدال طلا دست پیدا کند، تصریح کرد: با وجود اینکه نخستین تجربه بین‌المللی خود را پشت سر می‌گذاشتم، توقع داشتم رکورد بهتری را ثبت کنم اما شرایط جوی مانع از این امر شد.

دارنده مدال نقره بازی‌های غرب آسیا که در رشته چهار در 400 متر تیمی به مدال طلا دست یافت، با اشاره به سطح کیفی مسابقات افزود: کشورهای غرب آسیا با شرکت کنندگان زیادی در این مسابقات حاضر شده بودند و تیم ایران توانست با عملکرد خوبی که داشت، عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

وی با بیان اینکه مدال آوری در بازی‌های آسیایی هدف وی در آینده است، تاکید کرد: حضور در بازی‌های غرب آسیا امتیاز مثبتی برای کسب ورودی بازی‌های آسیایی است و تمام تلاشم را به کار گرفته‌ام تا بتوانم در این مسابقات به مدال دست پیدا کنم.

لایقی افزود: مدال آوری در بازی‌های آسیایی برای هر ورزشکاری افتخار بزرگی است اما برای رسیدن به این هدف باید تمرینات منسجم و دشواری را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول