اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود آلودگی بیش از حد هوا در کرج

تیم‌های فوتبال سایپا و فولاد در استادیوم انقلاب کرج حاضر شدند

خبرگزاری فارس: با وجود آلودگی هوا و شرایط نامساعد جوی که منجر به تعطیلی استان البرز شد، تیم‌های فوتبال سایپا و فولاد خوزستان برای برگزاری دیدار خود در هفته بیستم لیگ برتر دقایقی قبل در ورزشگاه انقلاب کرج حاضر شدند.

تیم‌های فوتبال سایپا و فولاد در استادیوم انقلاب کرج حاضر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، طی روزهای اخیر شاهد افزایش آلاینده‌های جوی بودیم به صورتی که استاندار البرز امروز را در سراسر استان تعطیل اعلام کرد و از بخش‌های خصوصی نیز خواست تا فعالیت خود را در روز شنبه شانزدهم دی ماه تعطیل کنند.

از سوی دیگر همین شرایط در استان تهران نیز وجود دارد و به همین دلیل دیدارهای هفته بیستم از جمله بازی پیکان و داماش و راه‌آهن و سپاهان لغو شد.

با این وجود شاهد هستیم که دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و سایپای البرز به میزبانی کرج برگزار می‌شود و برای همین منظور نیز دقایقی قبل 2 تیم به همراه تیم داوری در ورزشگاه انقلاب این شهرستان حضور یافتند.

سعید تقی‌زاده سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز که هم‌اکنون در ورزشگاه حضور دارد، در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که چرا این دیدار لغو نشد؟ اظهار داشت: این موضوع در حوزه مسئولیت و اختیارات باشگاه سایپا به عنوان میزبان نیست و به همین دلیل ما نمی‌توانستیم بازی را لغو کنیم.

وی تاکید کرد: در این زمینه باشگاه سایپا به قانون عمل کرد و زمانی که ناظر بازی و نماینده فدراسیون فوتبال و دستگاه‌های مرتبط اعلام می‌کنند که بازی باید برگزار شود، باشگاه سایپا نمی‌تواند در این دیدار حضور نیافته و بازی را لغو کند.

خبرنگار فارس در تلاش است تا با مسئولان استان البرز و همچنین نماینده فدراسیون فوتبال در این زمینه گفت‌وگوهایی را انجام داده و دلایل برگزاری بازی سایپا و فولاد در روزی که آلاینده‌های جوی به حد هشدار رسیده‌اند، گزارش‌های تکمیلی را تهیه و ارسال کند.

انتهای پیام/64001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول