اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان البرز:

فدراسیون فوتبال برای برگزاری ‌دیدار سایپا و فولاد اصرار داشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز گفت: فدراسیون فوتبال برای برگزاری ‌دیدار سایپا و فولاد اصرار داشت.

فدراسیون فوتبال برای برگزاری ‌دیدار سایپا و فولاد اصرار داشت

علیرضا جوانمردی دقایقی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار داشت: دیدار سایپا و فولاد امروز با وجود عدم تعطیلی استان به دلیل آلودگی هوا با اصرار مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه با وجود شرایط بد جوی چه کسی و یا کدام نهاد دستور به برگزاری بازی داد؟ گفت: پس از آنکه استاندار البرز به دلیل شرایط آلوده هوا دستور تعطیلی استان در روز شنبه را صادر کرد، این موضوع را به فدراسیون فوتبال و مسئولان برگزاری دیدار سایپا و فولاد اطلاع دادیم.

معاونت سیاسی استانداری البرز درباره بازی سایپا و فولاد نظری ندادند

وی تصریح کرد: در ابتدا فدراسیون فوتبال از ما استعلام کرد و ما نیز موضوع را به استانداری و معاونت سیاسی ارجاع دادیم و پس از برگزاری جلسه‌ای معاونت سیاسی استانداری البرز اعلام کرد که ما مخالف برگزاری این دیدار هستیم، اما در این مورد فدراسیون فوتبال باید نظر نهایی را بدهد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز به این دلیل که تیم میهمان یعنی فولاد خوزستان 3 روز است که در استان اردو زده و هزینه‌های زیادی از جمله خرید بلیط هواپیما را متحمل شدند، این بازی باید برگزار شود.

جوانمردی در پاسخ به این پرسش که چرا دیدارهای لیگ ‌برتر در تهران لغو شده است، اما همین وضعیت در کرج منجر به لغو بازی سایپا و فولاد نشد؟ گفت: شرایط جوی تهران با کرج تفاوت دارد و این نظر محیط زیست استان است که از نظر آلاینده‌های جوی ما شرایط بهتری را نسبت به تهران داریم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه اگر اتفاق ناگواری در دیدار فوق برای بازیکنان، تیم داوری و یا تماشاگران افتاد چه نهادی پاسخگو خواهد بود؟ گفت: مسئولان استان البرز مخالف برگزاری بازی هستند و اصرار فدراسیون فوتبال منجر به برگزاری بازی شده است.

جوانمردی تاکید کرد: ما نیز صورت جلسه کردیم که مسئولیت بازی بر عهده این فدراسیون است و به طور قطع آنها باید پاسخگوی تبعات آن نیز باشند.

لازم به توضیح است، با حضور تیم‌های سایپا و فولاد و تیم داوری در ورزشگاه انقلاب کرج این بازی تا دقایق دیگر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/‌2302/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول