اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنای فردوس:

بروز حادثه در استخر شنای فردوس صحت ندارد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت شنای فردوس پس از انتشار خبر بروز سه حادثه در استخر شنای فردوس توسط یک سایت‌، این خبر را تکذیب کرد.

بروز حادثه در استخر شنای فردوس صحت ندارد

حسن فقفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: اطلاع‌رسانی نادرست اخبار سبب تشویش اذهان عمومی و متشنج کردن جو جامعه می‌شود.

وی گفت: طی چند روز گذشته پس از مراجعه خبرنگار یک سایت ‌به اداره ورزش و جوانان برای تهیه خبر در ارتباط با استخر شنای سرپوشیده، به دلیل عدم حضور رئیس اداره مقرر شد که پس از هماهنگی لازم مصاحبه با خبرنگار در روز بعد انجام شود که گویا این موضوع سبب ناراحتی خبرنگار شد.

سرپرست هیئت شنای فردوس افزود: خبرنگار که قصد داشت بدون هماهنگی با رئیس اداره مصاحبه کند، از بنده ناراحت و درصدد تلافی برآمد به گونه‌ای که عصر همان روز خبر بروز سه حادثه در استخر شنای فردوس در یک سایت منعکس و به صورت پیامک نیز در سطح شهرستان منتشر شد.

فقفوری تصریح کرد: خبرنگار نباید با انتشار اخبار کذب و نادرست جو عمومی جامعه را متشنج و مردم را نسبت به پروژه‌ای که سال‌ها منتظر افتتاح آن بوده‌اند، حساس کند.

وی حوادث رخ داده در استخر شنای فردوس را جزئی و حاصل بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری خود افراد دانست و یادآور شد: بریدگی جزئی دست و سوختگی سطحی پشت که بر اثر شوخی و هل دادن نوجوانان در سونای بخار رخ داده بود هیچ ارتباطی به اصول فنی استخر ندارد.

*استخر فردوس با تایید استانداردهای لازم آغاز به فعالیت کرده است

سرپرست هیئت شنای فردوس گفت: استخر شنای این شهرستان پس از تایید دفتر فنی مهندسی آغاز به کار کرده و در این استخر همه اصول و استانداردهای لازم رعایت شده است.

فقفوری با اشاره به اینکه کاشی‌های و هیتر سونای خشک استخر فردوس استاندارد و مورد تایید کارشناسان است، افزود: اگرچه نصب حفاظ در حیطه وظایف پیمانکار نبوده، ولی اداره ورزش و جوانان با هدف بالابردن امنیت و رفاه حال مراجعان بزودی حفاظ‌های لازم را نصب می‌کند.

وی همچنین به نصب بنرهای هشدار دهنده در درب ورودی سونای بخار اشاره و تصریح کرد: اگر مراجعان به هشدارهای لازم و تذکرات مربیان و مدیران استخر گوش فرا دهند و در محل استخر از شوخی کردن و هل دادن یکدیگر پرهیز کنند، هیچ حادثه‌ای حتی جزئی متوجه آنان نمی‌شود.

سرپرست هیئت شنای فردوس اقدام ناشایست خبرنگار یک سایت ‌در انتشار اخبار کذب و نادرست و همچنین ارسال پیامک با عنوان بروز سه حادثه در استخر شنای فردوس در سطح شهرستان را حب و بغض شخصی خبرنگار اعلام کرد و یادآور شد: انتشار این‌گونه اخبار چیزی جز متشنج کردن مردم به همراه ندارد.

انتهای پیام/69007/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول