اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران عنوان کرد

همدلی و اتحاد دلیل اصلی موفقیت تیم نفت گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه در گچساران استعدادهایی وجود دارد که باید آن را شناسایی و مدیریت کرد،گفت: گچساران می‌تواند میلاد غریبی و ایمان موسوی‌های بیشتری به کشور معرفی کند.

همدلی و اتحاد دلیل اصلی موفقیت تیم نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ابوالحسن غلامی صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: در این چند سالی که رسانه‌ها در استان و شهرستان ما شکل گرفته با وجود نو پا بودن ولی کمک بسیاری به منطقه ما در عرصه‌های مختلف روا داشته‌اند.

وی بیان کرد: اینکه فوتبال ما رشد و پیشرفت خوبی داشته و توانسته عملکرد قابل توجهی داشته باشد از کمک و تأثیر همین رسانه‌ها نشأت گرفته است.

 همدلی و اتحاد دلیل اصلی موفقیت تیم نفت گچساران

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران خطاب به خبرنگاران گفت: ما ابتدای فصل به شما گفتیم که برای موفقیت و رسیدن به هدف خود شما را یار و یاور خود می‌دانیم و انتظار داریم در راه سختی که داریم همراه همیشگی ما باشید.

غلامی خاطرنشان کرد: مجموعه نفت سعی کرده که برای موفقیت تیم فوتبال نفت از هیچ تلاشی کوتاهی نکند و تلاش بر این بوده که از پایگاه عظیم و ملی نفت که یک سنگر استراتژیک بوده و تا جایی که قانون اجازه داده در عرصه‌های مختلف به مردم گچساران خدمت کند.

 وی با بیان این‌که در گچساران استعدادهایی وجود دارد که باید آن را شناسایی و مدیریت کرد، افزود: گچساران می‌تواند میلاد غریبی و  ایمان موسوی‌های بیشتری داشته باشد و این در گرو حمایت جدی مسئولان از این جوانان است.

رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران یکی از دلایل موفقیت امسال تیم نفت را استمرار و ثبات مدیریتی عنوان کرد و ابراز داشت: ثبات مدیریتی سبب شده که ما در این سال‌ها نتایج بهتری گرفته و عملکرد مناسبی داشته باشیم البته اشتباهاتی داشتیم ولی سعی کردیم که این اشتباهات و اشکالات را به حداقل برسانیم.

 غلامی در ادامه و با اشاره به اینکه از سال 87 تاکنون این مسئولیت را بر عهده داشته است، یادآور شد: در ابتدای شروع کار یک برنامه 5 ساله ارائه داده و هدف ما این بود که در این مدت به لیگ یک صعود کنیم.

 وی افزود: به لطف خداوند در صورت صعود به لیگ یک، برنامه 5 ساله دیگری برای صعود به لیگ برتر ارائه می‌دهیم و من فکر می‌کنم که عملی شدن این برنامه دور از ذهن نیست.

 رئیس هیئت فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با همه محدودیت‌ها امسال از بهترین سال‌های ما بوده و دلیل اصلی آن را می‌توان همدلی و اتحاد همه عوامل و مجموعه تیم عنوان کرد.

 غلامی در پایان اظهار داشت: امیدواریم که با کمک همه مردم، رسانه‌ها و مسئولان بتوانیم امسال به لیگ یک صعود کنیم و سبب شادی مردم و به خصوص علاقمندان به فوتبال گچساران شویم.

 انتهای پیام /82010/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول