اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی اصفهان:

شیرجه اصفهان باید از بن بست خارج شود/ روی سنین پایه تمرکز می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان گفت: در رشته شیرجه در نظر داریم فعالیت خود را روی سنین پایه متمرکز کنیم تا پس از چند سال بتوانیم حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح کشور داشته باشیم.

شیرجه اصفهان باید از بن بست خارج شود/ روی سنین پایه تمرکز می‌کنیم

حمید شب‌انگیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بر اساس مدارکی که فدراسیون شنا در اختیار ما گذاشته و هر کسی تمایل داشته باشد می‌توانیم در اختیارش بگذاریم، شیرجه اصفهان در سه سال گذشته در هیچ بخشی موفقیتی به دست نیاورده است.

وی ادامه داد: مسئولان قبلی کمیته شیرجه هیئت شنای استان اصفهان اعتقاد داشتند رشته شیرجه در این استان به بن بست رسیده و باید با انتخاب مسیر درست این رشته را از بن بست خارج کنیم.

سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان با اشاره به انتخاب مسئول جدید کمیته شیرجه بیان کرد: مسئول جدید کمیته از ورزشکاران مطرح این رشته بوده و پس از چند ماه وقفه فعالیت این رشته را در استان استارت زده است.

وی با بیان اینکه اصل فعالیت هیئت روی رده‌های پایه قرار گرفته است، افزود: در رشته شیرجه نیز در نظر داریم فعالیت خود را روی سنین پایه متمرکز کنیم تا پس از چند سال بتوانیم حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح کشور داشته باشیم.

شب انگیز ادامه داد: برای آموزش رشته شیرجه به حضور مربیان ژیمناستیک نیاز دارد و در نظر داریم از این مربیان به عنوان مربیان کمکی استفاده کنیم.

انتهای پیام/63006/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول