اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد

اجرای طرح ترویج و آموزش فرهنگ اهدای خون میان فرهنگیان و دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: تفاهم‌نامه اجرای طرح ترویج و آموزش فرهنگ اهدای خون میان فرهنگیان و دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی توسط انتقال خون و آموزش و پرورش این استان منعقد شد.

اجرای طرح ترویج و آموزش فرهنگ اهدای خون میان فرهنگیان و دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج پرویز طاهری عصر امروز در نشست هماهنگی تفاهمنامه اداره‌کل آموزش و اداره‌کل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طرح ترویج و آموزش فرهنگ اهداء خون میان فرهنگیان و دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح با هدف ارتقاء سطح آگاهی معلمان و دانش‌آموزان و در نتیجه خانواده‌ها جهت شرکت در امر نیک و خداپسندانه اهداء خون انجام می‌شود.

طاهری در ادامه به فرهنگ‌سازی اهداء خون در میان دانش‌آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: مدیران و معلمان در مدارس با اجرای برنامه‌های با موضوع اهداء خون مانند برگزاری نمایشگاه نقاشی و موضوع انشاء می‌توانند دانش‌آموزان را در جهت آشنایی بهتر با این مسئله راهنمایی و تشویق کنند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آگاه‌سازی والدین دانش‌آموزان هم می‌‌تواند گامی مؤثر در زمینه ارتقاء اهداء خون در بین دانش‌اموزان باشد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش همکاران در موضوع ترویج فرهنگ اهداء خون، برگزاری مسابقات، اختصاص انشاء دانش‌آموزان به موضوع و همکاری مربیان بهداشت در ترویج و زمینه‌سازی اجرا از فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی در این زمینه است.

سرپرست اداره‌کل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ترویج فرهنگ اهداء مستمر خون نقش مهمی در تأمین خون سالم و کافی جهت بیماران نیازمند دارد.

‌رستم حسن‌زاده گفت: از دانش‌آموزان و فرهنگیان برتر در مسابقات و همچنین انشاء دانش‌آموزی در پایان سال تحصیلی تجلیل می‌شود.

وی گفت: بسته‌های آموزشی، سی دی در موضوع اهمیت اهدا خون بین مدارس توزیع خواهد شد، و این فعالیت از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/82009/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول