اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از نهم دی ماه امسال

بیمه طلایی برای تمام فرهنگیان بازنشسته اجرا شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان گفت: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرهنگیان بازنشسته بیمه طلایی از نهم دی ماه امسال برای تمام فرهنگیان بازنشسته اجرا شده است.

بیمه طلایی برای تمام فرهنگیان بازنشسته اجرا شد

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگیان بازنشسته در روز تکریم بازنشستگان تقاضای اجرای بیمه طلایی را از مسئولان و رئیس جمهور داشته‌اند، اظهار کرد: در این جلسه رئیس جمهور با این درخواست بازنشستگان موافقت کرده است.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور در این جلسه 100 میلیارد تومان را برای اجرای بیمه طلایی نسبت به تمام بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشور اختصاص داده است.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان با بیان اینکه به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرهنگیان بازنشسته بیمه طلایی از نهم دی ماه امسال برای تمام فرهنگیان بازنشسته اجرا شده است، تصریح کرد: البته در حال حاضر این بیمه تنها تا پایان امسال نسبت به این افراد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل اینکه این 100 میلیارد تومان تنها برای بیمه طلایی فرد بازنشسته اختصاص یافته است، ادامه داد: در حال حاضر خانواده‌های بازنشستگان زیر پوشش این بیمه قرار نگرفته‌اند و دولت باید بودجه‌های مورد نیاز را برای اجرای بیمه طلایی نسبت به اعضای خانواده بازنشستگان نیز اختصاص بدهد.

روستایی با اشاره به اینکه دولت باید اختصاص بودجه‌های لازم را برای اجرای بیمه طلایی برای فرهنگیان بازنشسته و خانواده‌های آنها در بودجه سال آتی پیش‌بینی کند، تاکید کرد: فرهنگیان بازنشسته از مدت‌ها پیش به دنبال اجرایی شدن این بیمه بوده‌اند و امیدواریم که قانونی برای اجرای مداوم بیمه طلایی در مجلس شورای اسلامی تصویب شود.

انتهای پیام/63004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول