اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند خبر داد

پرداخت 20 میلیارد ریال غرامت سرمازدگی در زرند

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: 20 میلیارد و 696 میلیون ریال غرامت سرمازدگی سال جاری به محصولات زراعی و باغی شهرستان زرند پرداخت شد.

پرداخت 20 میلیارد ریال غرامت سرمازدگی در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: 20 میلیارد و 696 میلیون ریال غرامت سرمازدگی سال جاری به محصولات زراعی و باغی شهرستان زرند پرداخت شد.

وی افزود: این میزان غرامت در قالب 60 هکتار از باغ‌های پسته و یک‌هزار و 493 هکتار از باغات بادام و گردو و همچنین 115 هکتار از مزارع جو و گندم به کشاورزان خسارت دیده زرندی از طریق ستاد بیمه محصولات کشاورزی این شهرستان پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی زرند نیز تنها منبع پرداخت خسارت محصولات کشاورزی در قالب غرامت را از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی اعلام کرد و گفت: آن دسته از کشاورزان شهرستان زرند که باغات خود را بیمه نکرده‌اند، فقط تا پایان دی ماه فرصت دارند با مراجعه به صندوق بیمه محصولات کشاورزی نسبت به بیمه کردن باغات خود اقدام کنند.

سیدعلی امیری سطح زیر کشت محصولات باغی و زراعی در شهرستان زرند را 62 هزار هکتار اعلام کرد و گفت: بیش از 90 درصد آن زیر کشت محصول پسته است.

پایان جشنواره یاوران ولایت

در محل سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند مسابقه پایانی فوتسال جشنواره یاوران ولایت بین تیم‌های بسیج اصناف و پایگاه مقاومت ثارالله شهرداری برگزار و بسیج اصناف با برتری دو بر یک به مقام اول مسابقات فوتسال دست یافت.

پایگاه مقاومت ثارالله شهرداری دوم شد و در دیدار رده‌بندی تیم فوتسال پایگاه مقاومت شهدای گمنام قطران با نتیجه هفت بر پنج تیم فوتسال پایگاه مقاومت فتح‌المبین راه‌آهن را شکست داد و به مقام سوم دست یافت.

یزدانی مسئول دبیرخانه جشنواره، هدف از برگزاری این جشنواره را اهمیت دادن به ورزش در بین کارکنان ادارات و بازاریان و همچنین شناخت استعدادها بیان کرد و گفت: این مسابقات با حضور 12 پایگاه مقاومت بسیج زیرمجموعه حوزه مقاومت اداری، کارگری و اصناف حضرت صاحب الزمان (عج) به مدت دو هفته برگزار شد.

انتهای پیام/80022/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول