اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر خبر داد

احداث بزرگترین کارخانه کنسانتره میوه در سامن ملایر

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر از احداث بزرگترین کارخانه کنسانتره میوه با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد تومان در آینده نزدیک در شهر سامن ملایر خبر داد و گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 180 هزار متر مربع احداث خواهد شد.

احداث بزرگترین کارخانه کنسانتره میوه در سامن ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حسن خیریانپور صبح امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره پیشرفت‌های شهرستان ملایر طی سال‌های اخیر به توانمندی‌های این شهرستان در زمینه صنعت، کشاورزی و صنایع دستی اشاره کرد و اظهار داشت: با برنامه‌ریزی درست و جذب اعتبارات می‌توان ملایر را به تراز بالاتری رساند.

وی از احداث و راه‌اندازی پتروشیمی ملایر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: پتروشیمی گامی بزرگ در راستای اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری شهرستان خواهد بود.

فرماندار ملایر ابراز داشت: پروژه پتروشیمی ملایر با بیش از 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی خواهد بود که مکان‌یابی برای ساخت آن انجام شده و در مرحله واگذاری زمین قرار دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه تحول عظیمی را منطقه غرب کشور ایجاد می‌کند، عنوان داشت: این پروژه بزرگ زمینه اشتغال‌زایی برای بیش از 480 نفر را فراهم خواهد کرد.

خیریانپور در ادامه از احداث بزرگترین کارخانه کنسانتره میوه با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد تومان در آینده نزدیک در شهر سامن ملایر خبر داد و گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 180 هزار متر مربع احداث خواهد شد که دارای 16 هزار متر مربع سوله و سه حلقه چاه است و برای یکصد نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

وی همچنین به افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های مهم تولیدی و صنعتی در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: یکی از بزرگترین طرح‌های تولیدی بهره‌برداری از پروژه دامداری 2500 رأسی بنیاد مستضعفان با ظرفیت تولید روزانه 100 تن شیر در بخش جوکار ملایر خواهد بود.

فرماندار ملایر اظهار داشت: این پروژه بزرگترین دامداری در استان و غرب کشور است که فاز نخست آن با یک هزار رأس گاو و تولید روزانه 100 تن شیر خام در دهه فجر افتتاح می‌شود و فازهای بعدی این دامداری تا بهار سال 92 باید به بهره‌برداری کامل برسد.

وی با اشاره به افتتاح فاز نخست سومین کارخانه فروسیلیس کشور در ملایر بیان داشت: میزان سرمایه‌گذاری ریالی و ارزی برای نخستین کارخانه فروسیلیس غرب کشور  30 میلیارد تومان است و میزان تولید سالیانه این کارخانه 12 هزار تن فروسیلیسیوم خواهد بود.

خیریانپور افزود: شرکت فروسیلیس غرب در فاز دوم سالانه 24 هزار تن فروسیلیسوم تولید خواهد داشت که در آینده‌ای نزدیک  در شهرک شیشه امام رضا(ع) ملایر افتتاح خواهد شد.

وی از احداث کارخانه بافت سان ملایر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این این کارخانه با 70 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و  تولید سالانه 80 هزار تن، برای 200 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/89013/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول