اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نوشهر خبر داد

آغاز فاز دوم احداث پارکینگ طبقاتی نوشهر / انتخاب پیمانکار بومی

خبرگزاری فارس: شهردار نوشهر درباره روند احداث پارکینگ طبقاتی در نوشهر گفت: حدود شش ماه وقفه در احداث این پارکینگ به وجود آمد اما الان یک پیمانکار بومی انتخاب شده و فاز دوم این پارکینگ آغاز شد.

آغاز فاز دوم احداث پارکینگ طبقاتی نوشهر / انتخاب پیمانکار بومی

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر علی امانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجایی که نوشهر یکی از شهرهای توریستی مطرح در سطح کشور و گردشگران زیادی را در طول سال پذیرا است، بنابراین ایجاد محیطی که به امور گردشگری شهر بپردازد از ملزومات این شهر بود که پیگیری‌های مسئولان امر محقق شد.

وی افزود: شهرداری نوشهر نیز در راستای خدمات‌رسانی بیشتر در ابعاد گردشگری ساختمان شماره 2 خود را به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اختصاص داد.

امانی بیان داشت: با حمایت‌هایی که قمی فرماندار نوشهر در بخش گردشگری کرد تلاش‌ها به سمت و سویی می‌رود که نوشهر به عنوان یکی از شهرهای نمونه گردشگری تبدیل شود و در این باره زیرساخت‌های لازم نیز فراهم است.

وی در ادامه به برخی عملکردهای شهرداری نوشهر پرداخت و گفت: 80 میلیون تومان برای خرید ملک در انتهای خیابان فردوسی در ورودی خیابان آفتاب، یک واحد ساختمان را تملک و آن را تخریب کردیم تا مشکلات ترافیکی در این مسیر برطرف شود و این یکی از عملکردهای مثبت شهرداری بود.

امانی افزود: در بحث سیل املاکی که در حریم رودخانه بودند و در سیل گذشته ملک معوضه گرفته بودند را با حمایت فرمانداری وارد عمل شدیم و آنها را تخریب کردیم.

شهردار نوشهر از تغییر اِلِمان میدان همافران نوشهر خبر داد و افزود: به زودی اِلِمان میدان همافران نوشهر تغییر خواهد کرد و به جای آن یک اِلِمان جدید با طرحی زیبا و مناسب نصب خواهد شد.

وی به نامگذاری‌های جدید در فضای شهری اشاره کرد و گفت: در شورای نامگذاری اتفاقات بسیار خوبی روی داد و مصوباتی در بحث نامگذاری برخی خیابان‌ها و میادین داشتیم.

امانی ادامه داد: بر این اساس میدان انتهای خیابان شهید قدرتی به نام میدان دهخدا و خیابان جدیدالتاسیس از میدان دهخدا تا کورکورسر به نام خیابان فرهنگ نام نامگذاری شد.

وی خاطر نشان کرد: از انتهای خیابان فردوسی شمالی در ابتدای خیابان شهید کریمی به خیابان مصلی و نیز میدان مقابل اسکله بندر نوشهر به میدان بندر نامگذاری شد.

امانی ابراز کرد: بعد از هدفمندی یارانه‌ها قیمت قیر و آسفالت افزایش یافت و ما با مشکل مواجه شدیم و مجبور شدیم از شهرهایی که حدود 70 کیلومتر با نوشهر فاصله دارد قیر و آسفالت به نوشهر منتقل کنیم.

وی درباره روند احداث پارکینگ طبقاتی در نوشهر تصریح کرد: حدود شش ماه وقفه در احداث این پارکینگ به وجود آمد اما الان یک پیمانکار بومی انتخاب شد و فاز دوم این پارکینگ آغاز شد.

انتهای پیام/86019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول