اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌برای انتقال زائران به مشهد مقدس

قطار کمکی از تبریز به حرکت در‌می‌آید

خبرگزاری فارس: در آستانه رحلت پیامبر، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا (ع) با تمهیدات اندیشیده شده از سوی راه‌آ‌هن آذربایجان، قطار کمکی زائران تبریزی را به مشهد می‌رساند.

قطار کمکی از تبریز به حرکت در‌می‌آید

میرحسن موسوی دیزجی مدیرکل راه آهن آذربایجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در زمینه برنامه‌های این اداره کل در ارائه خدمت به زائران امام رضا(ع) و افزایش سفر در این ایام اظهار کرد: ‌به منظور ارائه خدمت ‌به مردم و شهروندان تبریزی در نظر هست تا با تمام توان و ظرفیت در خدمت آنان باشیم.

وی تصریح کرد: در این خصوص علاوه بر قطارهای موجود فعلی اعم از قطار خلیج‌فارس با ظرفیت روزانه 500 نفر و قطار رعد با ظرفیت 700 نفر، یک رام قطار مسافری فوق‌العاده اتوبوسی نیز برای روزهای آتی و آخر هفته تدارک دیده شده است.

موسوی تصریح کرد: این قطار اتوبوسی به ظرفیت 550 نفر بوده که ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه نوزدهم دی از تبریز به سمت مشهد حرکت خواهد کرد.

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان گفت: همچنین این قطار از مشهد نیز در ساعت 8.30 صبح دوشنبه بیست و پنجم دی به سمت تبریز بازگشته و زائران را در این رفت و برگشت جابه‌جا خواهد کرد.

انتهای پیام/60002/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول