اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ولی فقیه در ناحیه بسیج نیشابور

خدام زائران پیاده امام‌رضا(ع) باید از نظر رفتار الگو باشند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: خادمان از نظر اخلاق و رفتار و نماز اول وقت باید الگوی دیگر زائران باشند تا آنها نیز به این اعمال حسنه دعوت شوند.

خدام زائران پیاده امام‌رضا(ع) باید از نظر رفتار الگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام محمد‌کاظم رجایی ظهر امروز در جلسه توجیهی خادمان کاروان پیاده محبان‌الرضا(ع) هیئت جامعه‌الحسین(ع) نیشابور افزود: انسان وقتی با اعتقاد و ادب امام رضا(ع) را زیارت کند، خداوند گناهان گذشته و آینده او را می‌بخشد.

وی با اشاره به این سخن امام جواد (ع) که «اگر کسی در راه زیارت پدرم با مشکلاتی مثل باران و ... مواجه شود خداوند جسم ایشان را از آتش جهنم در امان نگه می‌دارد، اظهار داشت: پیاده رفتن به سوی حرم امام رضا(ع) یکی از مظاهر درست این حدیث است. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور ادامه داد: خوشا به سعادت شما که علی‌بن موسی الرضا(ع) را برای اربابی و سروری خودتان انتخاب کردید.

رجایی تاکید کرد: باید از این فرصت برای رسیدن به معرفت نسبت به ائمه اطهار (ع) استفاده کنید چرا که هر کسی این لیاقت را پیدا نمی‌کند که خادم زائران پیاده مشهد مقدس باشد.

وی تصریح کرد: امام رضا(ع) همیشه قوت، عنایت و نصرت را به خادمان عنایت می‌کند تا بتوانند صادقانه به زائران خدمت کنند و با دست پر از این سفر پربرکت برگردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور ادامه داد: یکی از ملزومات خادمان این کاروان‌ها داشتن ادب اسلامی، توجه به بحث محرم و نامحرم و کمک به زائران است.

رجایی اظهار داشت: خدمت به زائران پیاده امام رضا(ع) چیزی جز عشق به این امام نیست و انسان در این راه باید هر مشکلی را تحمل کند.

وی اضافه کرد: زیارت امام رضا(ع) به‌عنوان خادم زائران سعادت می‌خواهد که شما در سنین مختلف به آن رسیده‌اید و لیاقت این موقعیت بسیار ارزشمند را پیدا کرده‌اید و باید قدر آن را بدانید.

انتهای پیام/70009/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول