اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی:

34 کیلو‌گرم مواد مخدر در اراک کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف 34 کیلوگرم مواد مخدر از آنها خبر داد.

34 کیلو‌گرم مواد مخدر در اراک کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد حسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه کشف و انهدام یک باند مواد مخدر در استان اظهار داشت: در پی گزارش‌های رسیده مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر اراک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شناسایی و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: با بررسی ماموران و اقدامات و تلاش شبانه‌روزی آنها در نهایت یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر که از شهرهای جنوبی کشور به مقصد اراک در حال تردد بود، شناسایی و در مدخل ورودی شهر متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ماموران پس از مشکوک شدن به راننده این خودرو، آن را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند که در حین بازرسی مقدار تقریبی 34 کیلوگرم تریاک که در قالب 47 بسته به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد. 

حسنی با بیان اینکه با کشف این میزان مواد دو نفر سرنشین خودرو که از عاملان اصلی پخش و توزیع مواد مخدر بودند، دستگیر شدند، گفت: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از شناسایی و دستگیری 700 معتاد تابلو  در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: با توجه به پیامدهای منفی حضور معتادان تابلو بر افزایش میزان جرایم و کاهش امنیت شهروندان، شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران پلیس استان قرار گرفت که در این راستا ماه گذشته 700 نفر از معتادان تابلو در استان شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/87001/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول