اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان جم خبر داد

مشارکت 100 هیئت مذهبی در مراسمات دهه آخر صفر جم

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان جم از مشارکت 100 هیئت مذهبی در مراسمات دهه آخر صفر شهرستان جم خبر داد.

مشارکت 100 هیئت مذهبی در مراسمات دهه آخر صفر جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد صادق سپهر منش در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: هیئات مذهبی در دهه اول محرم در شهرستان جم حضوری ارزشمند و باکیفیت داشتند و استقبال بسیار خوبی از مراسمات عزاداری به عمل آمد.

وی افزود: برای دهه آخر صفر نیز برنامه‌ریزی بسیار خوبی انجام گرفته و امیدوار هستیم برنامه‌ها پرمحتوا و باکیفیتی اجرایی شود.

سپهرمنش خاطرنشان کرد: نمایشگاه فعالیت‌های هیئات مذهبی در اربعین حسینی در هیئت امام حسین شهرستان جم دایر خواهد شد و هماهنگی لازم با مسئولین هیئات مذهبی برای حضور فعال در این نمایشگاه انجام شده است.

مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان جم از اعزام مداحان و پیر غلامان شهرستان جم به همایش تجلیل از پیرغلامان در شهر کنگان خبر داد و افزود: هماهنگی لازم برای حضور فعال مداحان و پیر غلامان شهرستان جم در این همایش انجام شده است.

سپهرمنش تصریح کرد: بیش از 100 هیئت مذهبی در مراسمات عزاداری دهه آخر صفر مشارکت خواهند داشت و این هیئات در شهرها و روستاهای مختلف این شهرستان به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی تعداد مساجد شهرستان را 114 مسجد و حسینیه‌های شهرستان جم را 72 باب ذکر کرد و از حمایت همیشگی تبلیغات اسلامی از برنامه‌های شورای هیئات مذهبی تقدیر کرد.

این مسئول گفت: گسترش معارف اسلامی و قرآنی در جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد و در تمام ایام سال باید در این مسیر تلاش کنیم و به ویژه در مناسبت‌های مذهبی باید حضوری باشکوه داشته باشیم.

وی افزود: در شهرستان جم همواره مردم از برنامه‌های مناسبتی و دینی استقبال کرده‌اند و شور و اشتیاق زیادی دارند و اطمینان داریم در مراسمات عزاداری دهه آخر صفر نیز حضوری مناسب خواهند داشت.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول