اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی خبر داد

رتبه برتر آذربایجان‌غربی در تعداد مراکز معاینه فنی خودرو

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی در زمینه تعداد مراکز فعال معاینه فنی خودرو از سه استان برتر کشور است.

رتبه برتر آذربایجان‌غربی در تعداد مراکز معاینه فنی خودرو

بابک طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اجرای طرح‌های ایمنی در راه‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در سال جاری طرح امداد خودروی جاده‌ای توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی در بخش ایمنی و ترافیک برای نخستین بار در استان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

این مسئول افزود: برای نخستین بار دستگاه WIM (دستگاه توزین در حال حرکت) در محور ارومیه – مهاباد توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی نصب و راه‌اندازی شد.

طالبی با بیان اینکه تعداد کل مراکز فعال معاینه فنی خودرو در آذربایجان غربی هفت مرکز است، تصریح کرد: از این تعداد دو مرکز در سال جاری در شهرستان‌های سلماس و ارومیه راه‌اندازی شده است.

وی آذربایجان غربی را از نظر وجود مراکز فعال معاینه فنی خودرو از سه استان برتر کشور برشمرد و خاطر نشان کرد: این مراکز در شهرهای ارومیه، مهاباد، بوکان، خوی، سلماس و بازرگان قرار دارند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی به تشکیل کارگروه مطالعاتی ایمنی حمل و نقل با همکاری دانشگاه صنعتی ارومیه اشاره کرد و متذکر شد: با اجرای طرح‌های مختلف نظارتی توسط مرکز مدیریت راه‌ها امکان ثبت تخلفات سرعت و سبقت غیر مجاز و عدم رعایت فاصله طولی بین خودرو در جاده‌ها فراهم شده است.

طالبی در پایان اذعان داشت: در صورت تخلف رانندگان در هر یک از محورهای مجهز به دستگاه‌های تردد شمار، تخلف راننده به صورت آنلاین ثبت و به صورت آنی برای اعمال قانون به پلیس راه ارسال می‌شود.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول