اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست گمرکات خراسان‌جنوبی خبر داد

تشکیل 214 پرونده قاچاق در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: سرپرست گمرکات خراسان‌جنوبی از تشکیل 214 فقره پرونده قاچاق طی هشت ماه امسال در سطح استان خبر داد.

تشکیل 214 پرونده قاچاق در خراسان‌جنوبی

محمدعلی خاشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: 214 فقره پرونده قاچاق تشکیل شده به ارزش 135 میلیارد و 304 میلیون و 132 هزار ریال است و در این راستا 225 نفر به مقامات قضایی معرفی شده‌اند.

وی افزود: میزان جرایم تعیین شده برای این مقدار کالای قاچاق 288 میلیارد ریال برآورد شده که نسبت به سال گذشته 191 درصد رشد داشته است.

سرپرست گمرکات خراسان‌جنوبی با اشاره به امانات پستی تصریح کرد: در هشت ماهه امسال 200 فقره اظهارنامه صادراتی به ارزش 5 هزار و 225 دلار و به وزن یک تن و 47 کیلوگرم تشکیل شده و عمده کالاهای آن شامل خشکبار، زعفران، ادویه، آجیل، عناب و پسته است.

خاشی ادامه داد: همچنین در این مدت 55 فقره اظهارنامه وارداتی امانات پستی به ارزش 2 هزار و 454 دلار و به وزن 179 کیلوگرم تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری به 6 هزار و 566 مسافر خروجی و 6 هزار و 929 مسافر ورودی در فرودگاه بین‌المللی بیرجند خدمات گمرکی ارائه شده است.

سرپرست گمرکات خراسان‌جنوبی یادآور شد: با توجه به اینکه زیر ساخت‌های لازم در نقطه صفر مرزی آماده نیست و راه اصلی سربیشه به گمرک مرزی ماهیرود نامناسب است سبب شده تا خراسان جنوبی از نعمت عواید حاصل از ترانزیت کالاهای خارجی محروم بماند.

خاشی گفت: در این راستا و با هدف تحقق هرچه سریع‌تر این مهم ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌ها و راه و شهرسازی استان فعالیت‌های مثبت و چشم‌گیری در دست اقدام دارند.

انتهای پیام/69002/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول