اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف بیش از 111 میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف 111 میلیارد ریال کالای قاچاق گفت: یکی از مهم‌ترین اثرات مبارزه با قاچاق کالا افزایش تولید داخلی و به دست آوردن فرصت‌های شغلی است که در سایه قاچاق از بین رفته‌اند.

کشف بیش از 111 میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان

علیرضا صالحی به خبرنگار ما گفت: مبارزه با این پدیده شوم نقش بسزایی در کاهش مفاسد اقتصادی دارد و در حوزه قاچاق کالا باید آسیب‌شناسی جدی صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان زنجان و هم‌مرز بودن با استان‌های مرزی پلیس اقدامات گسترده‌ای را در راستای مبارزه با قاچاق و ترانزیت آن به مرحله اجرا گذاشته و همه محورهای مواصلاتی استان را به شدت کنترل می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان کسب درآمد از طریق پدیده مجرمانه قاچاق کالا، روحیه و فرهنگ کار را در جامعه تضعیف و سست می‌کند.

وی ادامه داد: در 9 ماهه سال‌جاری با تلاش‌های شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های مختلف انواع کالای قاچاق از قبیل بیش از 21 هزار و 800 قلم تجهیزات پزشکی، 593 هزار و 92 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 20 هزار و 846 لوازم یدکی خودرو، 2 میلیون 86 هزار و 542 متر پارچه و کالای دیگر کشف و ضبط شده است.

صالحی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از 111 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این زمینه 558 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول