اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم خواستار شد

ایجاد گلوگاه در چاه تیز جهرم برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: ایجاد گلوگاه در منطقه چاه تیز جهرم برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق امری ضروری است.

ایجاد گلوگاه در چاه تیز جهرم برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی حسین رعیتی فرد، صبح امروز در جلسه شورای مبارزه با قاچاق کالای این شهرستان با اشاره به روند رو به رشد قاچاق کالا در کشور، اظهار داشت: اگر قرار است که حمایت از تولید را سرلوحه کار خود قرار دهیم باید جلو رشد قاچاق در کشور گرفته شود.

وی یکی از علل وقوع جرم در کشور را قاچاق کالا دانست و افزود: باید با برخورد قاطعانه نیروهای امنیتی مسیر قاچاق را برای خاطیان ناامن کرد چرا که این معضل موجبات ایجاد مشکلات فرهنگی در جامعه را ایجاد می‌کند.

فرماندار جهرم با بیان اینکه واسطه‌گری و دلالی در امر قاچاق موجب عدم ایجاد اشتغال در جامعه می‌شود، گفت: فروش کالاهای قاچاق به وفور در شهرستان جهرم دیده شده که لزوم برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی در این زمینه احساس می‌شود.

وی ایجاد گلوگاه در منطقه چاه تیز جهرم برای جلوگیری از ورود کالای قاچاق را امری ضروری دانست و بیان کرد: این امر می‌تواند اقدام مناسبی در جلوگیری از ورود کالای قاچاق به این شهرستان شده و باید نیروی انتظامی نیز با استقرار در مبادی‌ها، مسیرهای فرعی ورود قاچاق را نیز کنترل کند.

رعیتی فرد با بیان اینکه دشمن از یک طرف تحریم شدید و از طرف دیگر ورود کالاهای خارجی به صورت قاچاق را در کشور توسعه داده است، خاطرنشان کرد: این امر یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی میان ما و بیگانگان بوده و آنها قاچاق را به صورت مستقیم وارد کشور می‌کنند تا جلو فعالیت‌های اقتصادی ما را بگیرند.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول