اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان کردستان:

معرفت الهی و ولایت‌مداری مدال افتخار شهدای ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: معرف الهی و ولایت‌مداری نماد و مدال افتخار شهدای ایران اسلامی است که باید در بین آحاد جامعه ترویج شود.

معرفت الهی و ولایت‌مداری مدال افتخار شهدای ایران است

محسن حسن‌خانی در حاشیه برگزاری یادواره شهدای سرباز استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: نشان ارزشی شهدای انقلاب اسلامی معرفت الهی و ولایت‌مداری است و همیشه این برجستگی در تارک شهدا و خانواده‌های آنها خواهد درخشید.

وی با بیان اینکه طبق احادیث و روایات هفت گروه در سایه‌سار رحمت الهی آرام می‌گیرند، افزود:‌امام عادل، پیشوای عدالت‌گستر، جوان مؤمن، مردان و زنان معرفت یافته به حقیقت الهی و شهدا کسانی هستند که در روز قیامت در سایه‌سار رحمت الهی قرار خواهند گرفت.

رئیس یادواره شهدای سرباز استان کردستان امنیت و اسایش امروز ایران اسلامی را ثمره ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی در صحنه‌های حق علیه باطل در مقابل دشمنان ایستادند و در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب از همه هستی و داشته‌هایشان گذشتند.

حسن‌خانی از شهدا به عنوان دانش‌آموختگان مکتب امام حسین(ع) نام برد و افزود:‌ شهدای ما دانش‌آموختگان مکتب پربار سالار شهدا هستند و با آموختن درس ایثار، غیرت و بصیرت در مسیر دفاع از ارزش‌ها بدون هیچ چشمداشتی قیام کرده و شهد شیرین شهادت را نوشیدند.

وی تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل چهارم انقلاب و تکریم مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آنان از مهم‌ترین اهداف برگزاری یادواره شهدای سرباز است.

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه با بیان اینکه تبعیت و حمایت از ولایت فقیه مهم‌ترین وصیت شهدا برای یکایک افراد جامعه است، اضافه کرد: همه ما باید با گام برداشتن در این مسیر به تکلیف شرعیمان در قبال شهدا عمل کنیم.

حسن‌خانی ولایت فقیه را همان ولایت پیامبر و انبیا الهی خواند و بیان داشت:‌ همه مردم و مسئولان باید با تبعیت از خط رهبری قدردان این نعمت الهی باشند و در مسیر تحقق اهداف نظام گام بر دارند.

وی تصریح کرد:‌ ولایت‌مداری، بصیرت و پایداری به ارزش‌ها مهم‌ترین مسئله‌ای است که شهدا به آن توجه داشته و در راه حراست از آن تا پای جان دفاع کردند.

رئیس یادواره شهدای سرباز استان کردستان در پایان اضافه کرد: ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی با وجود توطئه‌های گسترده و همیشگی دشمنان از این اصل مترقی اسلام دفاع کرده و همواره حامی و پشتیبان آن بوده‌اند.

انتهای پیام/79002/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول