اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

پارک موزه محوری‌ترین پروژه فرهنگی/ تکمیل پارک نیاز به اعتبارات ملی دارد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: پارک موزه محوری‌ترین پروژه فرهنگی استان مازندران است.

پارک موزه محوری‌ترین پروژه فرهنگی/ تکمیل پارک نیاز به اعتبارات ملی دارد

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی شامگاه یکشنبه در جلسه تسریع ساخت مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: طلایی و منورترین قطعه ایران بعد از اسلام تاریخ دفاع مقدس هشت ساله است و دفاع مقدس یک سرمایه دائمی و الهام‌بخش برای نسل‌های آینده است.

وی تصریح کرد: صدام در ظاهر جنگ کرد اما صهیونیست‌ها و متحدان قسم خورده‌اش در پشت پرده ایفای نقش کردند، اما جوانان و جوانمردان آنها را ناکام کردند و پارک موزه نشانه ناکام کردن دشمنان قسم خورده است.

طاهایی افزود: ستاد کل نیروهای مسلح طی امر مقام معظم رهبری بحث یادمان دفاع مقدس را در دستور کار قرار داده و پارک موزه دفاع مقدس مازندران در کنار رودخانه تجن ساخته می‌شود و پارک موزه دفاع مقدس محوری‌ترین پروژه فرهنگی استان است.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای تسریع در ساخت پارک موزه به عنوان سند دستگاه‌های اجرایی باید پای کار بیایند، تاکید کرد: برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس اعتبارات استانی کافی نیست و نیاز به اعتبارات ملی داریم و همچنین جوشش مردم را باید روی کار بیاوریم.

وی به اعتبار این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: در چارچوب امکاناتی که به لحاظ بودجه‌ای داریم و بخشی که دیگر دستگاه‌ها دارند این پروژه بر اساس برآورد اولیه و با توجه به شرایط خاص هزینه و در طول زمان قیمت‌ها متفاوت خواهد شد.

طاهایی با بیان اینکه ترجمان و تجسم دفاع مقدس پارک موزه است، تاکید کرد: امروز کسانی هستند که از جنگ خاطره می‌گویند، اما در آینده چه کسانی باید این خاطرات را روایت کنند و پارک موزه‌ها بهترین روایت‌کننده تاریخ دفاع مقدس هستند.

این مسئول به مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در ساخت پارک موزه دفاع مقدس اشاره کرد و متذکر شد: امکاناتمان را به صورت محوری دسته‌بندی کنیم و حقیقت، جوهره و تعهدی که به فرهنگ دفاع مقدس داریم را به عنوان یک اثر ماندگار بر جای بگذاریم.

به گزارش فارس، استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه و مدیران ارشد اجرایی استان از مکان ساخت پارک موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

انتهای پیام/86016/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول