اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان خبر داد

جمع‌آوری 400 میلیون ریال زکات نقدی در شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از جمع‌آوری 400 میلیون ریال زکات نقدی در کمیته امداد شبانکاره خبر داد.

جمع‌آوری 400 میلیون ریال زکات نقدی در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، سید اکبر عدنانی صبح امروز در دیدار با تعدادی از مددجویان در شبانکاره اظهار داشت: حجم و کیفیت خدمات کمیته امداد نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته و این امر رضایت خاطر جامعه هدف را فراهم کرده است.

وی افزود: در دشتستان خدمات متنوع و ارزشمندی به افراد نیازمند و مستمند ارائه شده و امیدوار هستیم شاهد تداوم این مسیر باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از جمع‌آوری 400 میلیون ریال زکات نقدی در کمیته امداد شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در شبانکاره از مردم مومن این شهرستان 396 میلیون ریال زکات واجب نقدی جمع‌آوری شده است.

وی با تشکر از همکاری نیکوکاران و زکات دهندگان برای اجرای طرح‌های عمرانی و کمک به نیازمندان عنوان کرد: با اطلاع‌رسانی در بین مردم، می‌توان گام ارزشمندی در راستای احیا‌ء و ترویج بیش از پیش این فریضه در جامعه برداشت.

عدنانی از روحانیون و علمای دینی به عنوان قشر تأثیرگذار در بحث ترویج و احیای زکات در جامعه نام برد و ادامه داد: روحانیون می‌توانند در تشویق مردم به پرداخت زکات، جمع‌آوری و واگذاری آن به نهادهای حمایتی نقش بسیار مهمی داشته باشند.

وی اظهار داشت: زکات در اسلام جایگاه خاصی دارد و همه مردم مومن و مسلمان باید در پرداخت زکات پیش‌گام باشند و به وظیفه خود عمل کنند.

رئیس کمیته امداد دشتستان بیان کرد: در 9 ماه امسال بیش از 96 میلیون ریال نیز به صورت کالا در شبانکاره جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول