اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره:

مدارس با عمر بالای 30 سال شبانکاره بازسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شبانکاره گفت: تعدادی از مدارس شبانکاره بالای 30 سال عمر دارند که بازسازی می‌شوند.

مدارس با عمر بالای 30 سال شبانکاره بازسازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، مرتضی دریاییان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شبانکاره اظهار داشت: دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به امر آموزش و پرورش دارد و شاهد تقویت زیرساخت‌های آموزش و پرورش هستیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به وضعیت تعلیم و تربیت از اساسی‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش است و در سال جاری اقدامات ارزشمندی در این مسیر انجام گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره در ادامه با اشاره به وضعیت مدارس شبانکاره خاطرنشان کرد: تعدادی از مدارس این منطقه بیش از 30 سال عمر کرده و نیاز به بازسازی دارند.

دریاییان تصریح کرد: این مدارس به دلیل وضعیت نامناسب آنها باید در لیست نوسازی مدارس قرار گیرند و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی بیشتر به اردوگاه دانش‌آموزی شبانکاره بیان کرد: مسئولان باید از فروش منابع اطراف اردوگاه شهید باهنر و تخریب معدن ماسه شبانکاره جلوگیری کنند زیرا این کار به اردوگاه خسارت وارد می‌کند.

دریاییان اذعان داشت: اجرای طرح مهم و ریشه‌ای سند تحول بنیادین یک طرح بزرگ و ارزشمند است که از معلمان و مربیان انتظار داریم در اجرای دقیق و صحیح این طرح اهتمام ورزند.

وی یادآور شد: تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در مدارس از اهداف مهم و اساسی این طرح بزرگ است و باید تلاش کنیم تا این طرح با کیفیت لازم اجرایی شود.

امام جمعه شبانکاره نیز گفت: دانش‌آموزان در کنار یادگیری درس‌های خود باید با مسایل دینی نیز آشنا شوند.

حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی افزود: در شرایط کنونی یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی، دشمن ترویج مسائل مذهبی و دینی است و مسئولان آموزش و پرورش باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/2451/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول