اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره خبر داد

پرداخت تسهیلات بلاعوض برای خسارت‌دیدگان شبانکاره

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، خانوارهایی که در سیل آذرماه شبانکاره خسارت دیده‌اند 2 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض دریافت می‌کنند.

پرداخت تسهیلات بلاعوض برای خسارت‌دیدگان شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، مختار چترسنجی در نشست شورای اداری شبانکاره اظهار داشت: دولت نهم و دهم در ارائه خدمات به مردم مناطق محروم و دوردست بیشترین فعالیت را داشته و این امر موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

وی افزود: گازرسانی و برق‌رسانی و آب‌رسانی به روستاهای دوردست و افزایش امکانات شهرها و روستاهای مختلف از جمله اقدامات ارزنده دولت در چند سال اخیر است.

بخشدار شبانکاره با اشاره به سیل آذرماه دشتستان خاطرنشان کرد: تعدادی از روستاهای بخش شبانکاره نیز در سیل اخیر دچار خسارت شدند.

چترسنجی تصریح کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده، سیل اخیر 130 میلیارد ریال به بخش‌های راه روستایی، مسکن، برق، آب و کشاورزی این بخش خسارت‌زده است.

وی با بیان اینکه خسارت‌دیدگان سیل شبانکاره وام بلاعوض می‌گیرند، گفت: به هر یک از خانواده‌های این بخش که در جریان سیل ماه آذر امسال خسارت دیده‌اند، 20 میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت می‌شود.

این مسئول یادآور شد: برای جبران خسارات وارده به تاسیسات زیربنایی اقدامات اساسی انجام گرفته و به فضل خدا تمام خسارات را به نحو مطلوبی جبران می‌کنیم.

چترسنجی بیان داشت: در سال جاری چند طرح و پروژه عمرانی زیربنایی برای عمران و آبادانی روستاهای مختلف شبانکاره اجرایی شده که تکمیل این طرح‌ها موجبات رضایت خاطر مردم می‌شود.

وی افزود: مردم همواره از نظام اسلامی دفاع کرده‌اند و باید با همه توان نسبت به خدمات‌رسانی بی‌منت به شهروندان اهتمام ورزیم و هیچ کس نباید کم‌کاری کند.

در این نشست مسئولان اجرایی شبانکاره نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و مشکلات و مسایل خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول