اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

هدف شورای فرهنگ عمومی نشان دادن کارآمدی نظام دینی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: توجه به مسائل فرهنگی در کنار فعالیت‌های عمرانی باید در دستور کار مدیران استان بوشهر باشد چرا که کارآمدی شورای فرهنگ عمومی برای نشان دادن کارآمدی نظام دینی است.

هدف شورای فرهنگ عمومی نشان دادن کارآمدی نظام دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالکریم جمیری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی برخاسته از عمق جان و ایمان مردم مبتنی بر فرهنگ دینی و اعتقادی است.

وی افزود: این فرهنگ مبتنی بر ارزش‌های الهی، کامل‌ترین و جامع‌ترین فرهنگی است که برای سعادت انسان در اختیار ما قرار دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس خاطرنشان کرد: کسانی که در راستای حفظ و حراست از این فرهنگ در نظام دینی مسئولیت می‌پذیرند به این جامعیت دین اسلام توجه داشته باشند.

جمیری با اشاره به نقش شورای فرهنگ عمومی در جامعه گفت: اگر نگاه اینطور باشد که باید در عرصه‌ جهانی تاثیرگذار باشیم توقع مردم از این شورا به مراتب بالاتر خواهد رفت.

وی با بیان اینکه دستگاه‌هایی که عضو شورا هستند یا نیستند باید مروج فرهنگ باشند، اظهار داشت: این شورا باید به‌گونه‌ای عمل کند که آثار عملی تصمیمات آن به منصه ظهور برسد و در این زمینه تمام اعضاء باید کمک کنند.

جمیری بیان کرد: شرایط کنونی با نگاه رهبر معظم انقلاب به‌گونه‌ای نیست که برخی فکر کنند ترویج فرهنگ به عهده افراد خاصی است.

این نماینده مجلس گفت: توجه به مسائل فرهنگی در کنار فعالیت‌های عمرانی باید در دستور کار مدیران استان بوشهر باشد چرا که کارآمدی شورای فرهنگ عمومی برای نشان دادن کارآمدی نظام دینی است.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول