اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

کارخانه نان صنعتی بروجن سال 92 بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری از کارخانه نان صنعتی بروجن در سال آینده خبر داد.

کارخانه نان صنعتی بروجن سال 92 بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمن کرمی بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری این سازمان، اظهار داشت: عملیات ساخت این کارخانه از دو سال قبل آغاز شده و در صورت تخصیص اعتبارات لازم سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه عنوان کرد: با احداث این کارخانه روزانه 40 تن نان صنعتی در شهرستان بروجن تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

کرمی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این واحد تولیدی برای 120 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

* صنعت نقش مهمی در پویایی جامعه دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه صنعت استان چهارمحال و بختیاری از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: این استان با وجود این ظرفیت بالا و همچنین نیروی انسانی ماهر و متخصص و سرمایه‌گذاری مناسب حرف زیادی برای گفتن دارد.

وی ابراز داشت: صنعت در توسعه ملی و ایجاد اشتغال و پویایی جامعه نقش مهمی دارد، هر چند بسیاری از مشکلات ریشه در گذشته دارد و از دیرباز وجود داشته، اما آنچه مهم است عزم جدی مسئولان برای رفع آنهاست.

کرمی با تأکید بر اینکه ایجاد فرصت شغلی جدید جزو اهداف کلان کشور است، یادآور شد: هر بخشی به نوعی در ترکیب فعالیت‌های چهارمحال و بختیاری سهمی برای اشتغال برعهده داشته و بخش صنعت در این چند سال رشد فزاینده‌ای در ایجاد اشتغال داشته و روند ثابتی در سال‌های اخیر به خود گرفته است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: به هر میزان سهم بخش خصوصی در ارائه فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری افزایش یابد، رسیدن به اهداف افق چشم انداز سرعت بیشتر می‌یابد.

انتهای پیام/68001/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول