اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه امسال صورت گرفت

کشف 2 تن مواد مخدر/ انهدام 52 باند مواد مخدر در بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: در 9 ماهه امسال بیش از 2 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

کشف 2 تن مواد مخدر/ انهدام 52 باند مواد مخدر در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر در 9 ماه امسال دو تن و 517 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است که تریاک با یک تن و 667 کیلوگرم بیشترین مواد بوده است.

عباس‌زاده ادامه داد: 821 کیلوگرم حشیش، 14 کیلوگرم هروئین، چهار کیلوگرم شیشه و 9 کیلوگرم سایر مواد افیونی مخدر در 9 ماهه امسال کشف شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت یک‌هزار و 550 معتاد دستگیر شده است، افزود: در این مدت  146نفر قاچاقچی مواد مخدر و دو هزار و 93 خرده فروش دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در 9 ماهه امسال در 52 عملیات، 52 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان منهدم شده است.عباس زاده اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در اجرای این طرح که در سه مرحله انجام شد 309 کیلوگرم مواد مخدر کشف و 232 نفر سوداگر مرگ دستگیر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 12درصد کشفیات افزایش دارد.

وی کنترل محورهای مواصلاتی را از دیگر طرح‌ها ذکر و تصریح کرد: در کنترل محورهای مواصلاتی استان، یک‌هزار و 313 کیلوگرم مواد مخدر در 9 ماهه امسال کشف و در این مدت پنج هزار و 150 بوته خشخاش کشت شده منهدم شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اجرای 97 مرحله پاکسازی نقاط آلوده را از دیگر طرح‌های سال‌جاری ذکر و بیان کرد: در اجرای این طرح 373 کیلوگرم مواد مخدر از 312 نفر مواد فروش کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 68 درصد افزایش نشان می‌دهد.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول