اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره پیش‌بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد

بارش رحمت الهی در قم از سه‌شنبه

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره پیش‌بینی و تحقیقات هواشناسی قم با اشاره به میزان آلودگی هوا در این استان گفت: با آغاز بارندگی در روز سه‌شنبه شاهد کاهش چشمگیر آلودگی هوا خواهیم بود.

بارش رحمت الهی در قم از سه‌شنبه

محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: از عصر فردا سیستم پرفشار وارد کشور خواهد شد که روز سه‌شنبه ما را مورد تأثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: با ورود این سیستم عصر سه‌شنبه در استان شاهد بارندگی خواهیم بود که در قم بیشتر باران و در ارتفاعات و بخش‌هایی چون کهک و سلفچگان رگبار و برف را شاهد خواهیم بود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و تحقیقات هواشناسی قم در خصوص تأثیر بارش بر آلودگی هوا عنوان کرد: با آغاز بارندگی‌ها مقداری از شدت افزایش آلودگی‌ها کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه وضعیت هوای استان ابری خواهد بود و عصر پنجشنبه شاهد بارندگی خواهیم بود و بارندگی در صبح جمعه بیشتر خواهد بود.

قاضی از کاهش دمای هوا از روز دوشنبه خبر داد و گفت: تا پایان هفته دمای هوای ثابتی را در استان شاهد خواهیم بود و میانگین دمای هوا پنج تا هفت درجه پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: روز جمعه به دلیل بارش رحمت الهی آلودگی هوا کمتر شده و هوای پاکی را خواهیم داشت اما از هفته بعد شاهد پایداری شدید هوا بوده و به دنبال آن آلودگی هوا بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/78001/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول