اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب قهرمان رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت بانوان:

کسب پیراهن تیم ملی ایران را بزرگ‌ترین افتخار می‌دانم

خبرگزاری فارس: نایب قهرمان رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت کشورمان گفت: دعوت به تیم ملی و پوشیدن پیراهن این تیم را بزرگ‌ترین افتخار برای خودم می‌دانم.

کسب پیراهن تیم ملی ایران را بزرگ‌ترین افتخار می‌دانم

پروانه محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر فرد ایرانی آرزو دارد که برای سربلندی کشورش در میادین و حوزه‌های مختلف علمی‏، فرهنگی و ورزشی تلاش کرده و موجب شادی و سربلندی ملت ایران باشد.

وی تصریح کرد: من نیز به عنوان یک ایرانی آرزو دارم که روزی با پوشیدن پیراهن تیم ملی به مردم کشورم خدمت کرده و این امر را بزرگ‌ترین افتخاری می‌دانم که در طول عمر کسب کرده‌ام.

* تمام تلاشم را برای حضور در تیم ملی انجام می‌دهم

این ورزشکار البرزی در ادامه به برگزاری سه دوره رقابت‌های انتخابی تیم ملی بانوان دارت ایران برای شرکت در رقابت‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: برای انتخاب نفرات تیم ملی دارت مراحل سخت و سنگینی وجود دارد که تنها نفراتی می‌توانند از آنها عبور کنند که از آمادگی و توانایی کامل برخوردار باشند.

محتشم ادامه داد: روال کار به این صورت است که طی یک سال چهار دوره رقابت‌های انتخابی با حضور نفرات برتر کشور در بخش بانوان و آقایان برگزار شده و در نهایت نیز چهار نفر از میان خانم‌ها و 4 نفر آقایان برای عضویت در تیم ملی انتخاب می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بانوان دارت ایران تمام تلاش خود را به کار بسته است، گفت: تاکنون سه دوره از این رقابت‌ها برگزار شده که خوشبختانه در هر سه دوره موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم شدم.

نائب رئیس کمیته دارت استان البرز افزود: به عنوان نمونه در آخرین دوره از این رقابت‌ها که هفته گذشته به میزبانی استان فارس برگزار شد، موفق به کسب مجموع 10 امتیاز شده و در جایگاه دوم قرار گرفتم.

وی تاکید کرد: بر اساس نتایج کسب شده در سه دوره رقابت‌های انتخابی تا این لحظه حدنصاب لازم برای عضویت در تیم ملی را کسب کرده‌ام و امیدوارم در آخرین مرحله نیز موفق بوده و بتوانم این افتخار را برای خود و مردم استان البرز کسب کنم.

* برای خدمت و افتخارآفرینی برای کشورم لحظه‌شماری می‌کنم

محتشم در پاسخ به این پرسش که چه سقفی را برای آرزوهای ورزشی خود در نظر گرفته است؟ گفت: کسب افتخارات داخلی و خارجی اگر چه ارزشمند است، اما برای من کافی نیست و به دنبال خوشحال کردن مردم و افتخارآفرینی برای کشورم هستم.

وی در پایان گفت: من برای تحقق این مهم لحظه‌شماری می‌کنم و امیدوارم شرایط به صورتی پیش برود که بتوانم به این آرزوی ورزشی خود جامه عمل بپوشانم.

انتهای پیام/64001/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول