اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حواشی دیدار صبای قم و فرش آراء مشهد

مدیر فنی اسپانیایی تیم ملی نظاره‌گر تداوم قدرت‌نمایی صبا

خبرگزاری فارس: ششمین شکست فرش آراء مشهد برابر صبای قم در حالی رقم خورد که مدیر فنی اسپانیایی تیم ملی نظاره‌گر تداوم قدرت‌نمایی صبا بود.

مدیر فنی اسپانیایی تیم ملی نظاره‌گر تداوم قدرت‌نمایی صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و فرش آراء مشهد از هفته شانزدهم بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی شنبه شب در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و به برتری صبا انجامید که این بازی حواشی چندان خاصی نداشت و بازی در کمال آرامش برگزار شد.

حضور مدیر فنی اسپانیایی تیم ملی در رختکن صبا

مهم‌ترین نکته حاشیه‌ای در دیدار صبای قم در برابر فرش آرا حضور خسوس کاندلاس مدیر فنی اسپانیایی تیم ملی فوتسال کشورمان در سالن مسابقه برای تماشای این بازی بود، ضمن اینکه مسئولان هیئت مدیره باشگاه صبای قم نیز دیگر میهمانان ویژه این بازی بودند.

بعد از پایان بازی حساس تیم‌های فوتسال صبای قم و فرش آراء مشهد خسوس کاندلاس در رختکن دو تیم حضور یافت و از نزدیک با بازیکنان به گرمی خوش و بش کرد.

بلافاصله سید رضا دهناد رئیس هیئت مدیره، عباس جهان‌بینی و محمدرضا کشوری‌فرد دبیر هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه صبای قم نیز در رختکن فوتسالیست‌های صبای قم حضور یافتند و از تلاش بازیکنان صبای قم تقدیر کردند.

محرومیت و مصدومیت دو بازیکن اصلی صبا

صبای قم در حالی در هشتمین دیدار خانگی خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فرش آراء مشهد به میدان رفت و به برتری رسید که از وجود دو بازیکن اصلی خود محروم بود.

یکی از این بازیکنان علی شریفی از بهترین‌های تیم فوتسال صبای قم در هفته‌های قبل لیگ برتر فوتسال بود که به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار خارج از خانه هفته پانزدهم برابر تیم فوتسال راه ساری از همراهی تیمش برابر فرش آراء مشهد محروم شد.

دیگر بازیکن غایب تیم فوتسال صبای قم مهدی حسن‌زاده بود که این بازیکن هم در دیدار هفته سیزدهم مقابل تیم فوتسال شهید منصوری قرچک از ناحیه مچ پا به شدت آسیب دید و همچون دو بازی قبل برابر راه ساری و شهرداری تبریز شرایط بازی کردن در این مسابقه را نیز نداشت.

دوازدهمین پیروزی صبا در لیگ چهاردهم

برتری در دیدار خانگی هفته سوم از دور برگشت بازی‌های چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای صبای قم در مقابل تیم فوتسال فرش آراء مشهد، هفتمین برد خانگی این تیم و دوازدهمین پیروزی این فصل به شمار می‌رود.

صبایی‌ها در دیدار‌های خانگی خود و در حضور تماشاگران قمی موفق به شکست تیم‌های فوتسال لبنیات ارژن فارس، راه ساری، دبیری تبریز، گاز خوزستان، شهرداری تبریز، شهید منصوری قرچک و فرش آراء مشهد شده‌اند در حالی که در خارج از خانه نیز شهرداری تبریز، راه ساری، میثاق تهران، شهرداری ساوه و هلال احمر را شکست داده‌اند و فعلا از این نظر بهترین تیم لیگ برتر به شمار می‌روند و دارای بهترین خط حمله لیگ برتر با 80 گل زده نیز هستند.

انتهای پیام/78002/ن/40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول